کد خبر: ۲۹۴۷۷۵
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
0
برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کردپول‌نیوز - مدارس برخی شهرستان های استان آذربایجان شرقی به علت برودت هوا و بارش برف و یخبندان، در روز سه شنبه تعطیل اعلام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان، مدارس برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد. جعفر پاشایی افزود: روز سه شنبه ۴ دی ماه در نوبت صبح، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شهرستان مرند تعطیل و همچنین شروع فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری در این شهرستان با یک ساعت تاخیر انجام خواهد گرفت.

وی همچنین ابراز داشت: کلیه مدارس روستایی و مقاطع مدارس ابتدایی و استثنایی و دبستان شهری در شیفت صبح نظرکهریزی تعطیل و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت می کنند. پاشایی تصریح کرد: در منطقه خاروانا نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل و دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت می کنند. مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدارس استثنایی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی منطقه هشترود هم در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: