کد خبر: ۲۹۵۲۸۷
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
0
رونمایی کتاب نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
پول‌نیوز - ستاد برگزاری نمایشگاه تبلیغات اعلام کرد، کتاب پانزدهمین نمایشگاه بین ­المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته رونمایی می ­شود.

به گزارش گروه فرهنگی پول‌نیوز، این کتاب که حاوی  اطلاعات شرکت­های تبلیغاتی شرکت‏ کننده، معرفی نمایشگاه و توانمندی‏ های آن است، اطلاعات لازم درباره نمایشگاه و مشارکت­ کنندگان را در اختیار بازدیدکنندگان، علاقمندان و فعالان این عرصه قرار می‌دهد.

 نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی هر سال با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می­شود و فعالان تبلیغات از حوزه ‏های مختلف چاپی، محیطی، هدایا و ... در آن حضور دارند.

این کتاب از روز آغاز نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و از این طریق بازدیدکنندگان با شرکت­ های حاضر در نمایشگاه و زمینه فعالیت آنها آشنا خواهند شد.

برپایی کارگاه‌های آموزشی رایگان

کارگاه‌های آموزشی "کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی" و "نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی" را رایگان برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه تبلیغات برگزار می‌کند.

دکتر مریم سلیمی مولف و مدرس حوزه اینفوگرافیک و سواد بصری این کارگاه‌ها را به ترتیب صبح پنجشنبه و جمعه 13 و 14 دی برگزار خواهد کرد.

دکتر سلیمی از جمله مولفان و مترجمان کتاب‌های گرافیک خبری و اطلاع‌رسان، گرافیک اطلاع‌رسان 2، عضو گروه مولفان کتاب "تفکر و سواد رسانه‌ای" وزارت آموزش و پرورش داور جشنواره‌های مطبوعاتی در حوزه گرافیک و نیز اینفوگرافیک است.

ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از فعالان و روزنامه‌نگاران علاقه‌مند برای حضور در کارگاه‌های "کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی" و "نقش سواد بصری در تبلیغات و بازاریابی" دعوت می‌کند.

پانزدهمین دوره  نمایشگاه بین ­المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از 12  تا 14 دی برگزار می­شود و فعالان صنعت تبلیغات سراسر کشور را با هدف ارائه تجارب تخصصی و حرفه‌ای تبلیغات در کنار حضور شرکت­های تبلیغاتی خارجی، گرد هم آورده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: