April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی از ۲۲ دی ماه سال جاري در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش واقع در چهار راه پارک‌وی برگزار خواهد شد.

ابرهیم شهباز مدیر روابط عمومی سمینار ایجادشتغال و کارآفرینی گفت امروزه اکثریت مردم به خصوص جوانان و فارغ‌التحصیلان به دنبال شغل مناسب و یا راه اندازی یک کسب‌وکار ایده‌آل هستند و از این رو انواع سمینارهای مرتبط با این دغدغه مردم، هر روز در حال برگزاری است. که البته اکثر این سمینارها صرفا و فقط ایجاد انگیزه برای کسب درآمد و ثروت است اما آیا واقعا بعد از این سمینارها ما می‌توانیم دارای یک کسب‌وکار خوب و یا ثروتمند شویم؟ قطعا نه و اگرهم موفق شویم یک به هزار خواهد بود، چرا که بعد از گذر چند روز آن شور و اشتیاق رفته رفته کمرنگ و یا ازبین میرود و فقط طی چند روز ما انگیزه‌ خواهیم داشت، که این مدت هم نسبت به هر فرد متفاوت است.

"سمینار ایجاد اشتغال و کارآفرینی” در تلاش است با استفاده از تجربه و دانش روز در زمینه موضوع فوق، روش‌های نوین انتخاب شغل و یا راه اندازی کسب‌وکار با حداقل سرمایه‌گذاری را به مخاطبین خود ارائه دهد.

این سمینار برای اولین بار در کشور درنظر دارد کنسرسیوم ایجاد اشتغال و کارآفرینی خود را با بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی در اکثر زمینه ها، راه اندازی نماید تا مخاطب در همین سمینار بتواند شغل موردنظر و یا کسب‌وکار خود را انتخاب و مشغول به کار شود.

یکی از چند ویژگی های این سمینار در این است که حتی افراد کم سواد و بدون تجربه نیز می‌توانند با گذراندن دوره های آموزشی فشرده در چند جلسه در هر حوزه که مدنظر داشته باشند مشغول به کار و یا کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

در "سمینار ایجاد اشتغال وکارآفرینی” از سخنرانی سهیل خوش‌باطن نویسنده کتاب فرمول‌داماد‌بیل‌گیتس و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای بازارشب و فروشگاه اینترنتی بازارشب، مدیر گروه تبلیغاتی سار‌مدیا(کارگذار و سرمایه گذارتبلیغاتی)درباره تغییر نگرش و ایجاد اشتغال و کسب‌وکار، کارآفرینی، ثروت سازی و راه‌های کسب درآمد و... استفاده خواهیم کرد.

مزیت رقابتی "سمینار ایجاد اشتغال و کارآفرینی" در این است که با توجه به تخصص مخاطب، شغل رسمی و استخدامی در اکثر زمینه های شغلی مانند خدماتی، فنی و مهندسی از مبتدی تا حرفه‌ای معرفی می‌نماید و حتی اگر متقاضی تخصصی هم نداشته باشد می‌تواند با شرکت در دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرابگیرد و پس از تکمیل دوره کوتاه مدت فرد متقاضی وارد شغل رسمی و موردنظر خود خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  kardin.ir  مراجعه فرمایید.

برگزاری سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش

منبع: شمانیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: