کد خبر: ۲۹۵۷۷۱
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
0
پول‌نیوز - معاون عمراني وزير كشور از پانزدهمين نمايشگاه تبليغات و بازاريابي و صنايع وابسته ديدن كرد.

مهدي كمالي‌نژاد معاون عمراني وزير كشور ظهر امروز چهارشنبه دوازده دي ماه با حضور در محل برگزاري پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي و همچنين شانزدهيمن نمايشگاه بين‌المللي حمل ونقل عمومي وخدمات شهري از اين نمايشگاه‌ها بازديد كرد .

وي در حاشيه اين بازديد  درباره وضعيت استفاده از محصولات داخلي در بخش حمل ونقل عمومي و خدمات شهري گفت: حدود 80% تا 90% محصولاتي كه در اين حوزه مورد استفاده قرار مي گيرد داخلي البته همچنان لازم است كه دولت به حمايت خود از اين حوزه ادامه دهند.

وي همچنين بر لزوم استفاده از المان‌هاي معماري ايراني و اسلامي در بخش مبلمان شهري و خدمات شهري تاكيد كرد معاون عمراني وزير كشور همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ستاد خبري پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تبليغات و بازاريابي و صنايع وابسته درباره وضعيت تبليغات محصولات داخلي و اينكه آيا توانسته است براي بازاريابي آنها در بازارهاي بين المللي موفق باشند يا خير؟ گفت براي تقويت بخش تبليغات كشور بايد از همين نمايشگاه‌ها شروع كنيم خوشبختانه اين نمايشگاه بسيار خوب برپا شده است و ما اميدواريم بتواند در برندسازي محصولات داخلي اثرگذار باشد كمالي‌نژاد در عين حال تاكيد كرد صنعت تبليغات در كشور ما تا رسيدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله دارد اما موفقيت‌هاي خوبي به ويژه در حوزه تبليغات شهري به دست آمده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: