کد خبر: ۲۹۵۹۳۴
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
0
پول‌نیوز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از مفقودی سه نفر در ارتفاعات نگارمن شاهرود خبر داد و گفت: یک اکیپ امداد و نجات به منطقه اعزام شده است.

علی‌آقا یحیایی بیان کرد: ساعت ۱۰: ۲۳ شامگاه پنج‌شنبه، مفقودی سه نفر در ارتفاعات روستای نگارمن شاهرود به هلال‌احمر گزارش شد و برای نجات این افراد اکیپی از هلال‌احمر شب گذشته به محل موردنظر اعزام شد که تلاش‌ها برای نجات و یافتن آن‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه نیرو‌های انتظامی، هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی در حال جست‌وجو برای یافتن این افراد هستند، اضافه کرد: برف و کولاک در منطقه، جست‌وجو برای نجات این افراد را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه افراد مفقودی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند، اظهار داشت: سفر به ارتفاعات باید با هماهنگی هلال‌احمر صورت گیرد و از مردم تقاضا داریم قبل از سفر اطلاعات هواشناسی را موردبررسی قرار داده و حتماً هلال‌احمر را در جریان سفر خود قرار دهند.

منبع:انتخاب 
برچسب ها: شاهرود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: