May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - همزمان با هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، بانک ایران زمین ازدو محصول دیجیتالی خود رونمایی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، روز سه شنبه نهم بهمن ماه 1397 همزمان با افتتاح هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت ،در محل غرفه بانک ایران زمین رونمایی از دو طرح هدیه کارت و ایران زمین بوم (izboom ) با حضور پور سعید مدیرعامل ، دکتر سلطانی فیروز رئیس هیئت مدیره و دکتر قربانی عضو هیئت مدیره این بانک انجام شد .

رونمایی از دو طرح هدیه کارت و (ایران زمین بوم izboom)

در مراسم رونمایی طرح هدیه کارت، عبدالمجید پورسعید گفت: برنامه و سیاست ما در این دوره بر آن است که بااستفاده از امکاناتی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده محصولات بانکی جدید ی ارائه دهیم و در همین راستا برنامه ریزی کرده ایم و در صدد هستیم تا مرتبا خدمات بانکی و محصولات جدیدی را به مردم کشورمان ارائه نماییم .

وی در خصوص حضور بانک ایران زمین در همایش ها و نمایشگاهها افزود :هدف ما معرفی طرح های جدید و شناساندن خدمات بانک ایران زمین به مردم است، تا بتوانند با استفاده از این خدمات ارائه شده ارزش افزوده بیشتری برای خود ایجاد کنند .

وی افزود: امروز دو محصول رونمایی شده است و این روال با تولید محصولات جدید ادامه خواهد داشت .

پور سعید در ادامه گفت: با هدف خدمت گذاری به مردم با افتخار تلاش می کنیم .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: