May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۹۰۲۶
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
0
پول‌نیوز - عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:درشرایط کنونی کشور که دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است با خدمت، هوشیاری، هوشمندی ، انسجام، وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی و از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کیامرز قاسمی زانیانی که صبح روز شنبه 13 بهمن در نخستین مرحله از هم اندیشی معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی استان های این بانک سخن می گفت با تأکید بر ضرورت ایستادگی در این جنگ تمام عیار یادآور شد: همان طورکه با نوآوری، خلاقیت، شجاعت و ایثارگری توانستیم دوران دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم با همان روحیات قادر خواهیم بود از این وضعیت عبور کنیم.

مشتری‌ مداری اولویت بانک کشاورزی

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره بر ضرورت اصلاح امور مربوط به شعب و نظام ساختاری آن، بر رعایت انصاف، برنامه ریزی دقیق، سنجش و ارزیابی برنامه ها با هدف شناسایی نقاط ضعف و بهبود آن تأکید کرد.

وی با تأکید بر نقش تلاش کارکنان در ارتقای جایگاه این بانک و افزایش سهم از بازار یادآور شد: ارتقای جایگاه بانک کشاورزی در میان 100 شرکت برتر کشور نتیجه همین تلاش هاست.
قاسمی زانیانی در بخش دیگری از سخنان خود  خلق نقدینگی، واسطه گری مالی و جریان درست اعطای تسهیلات را قلب تپنده نظام بانکی دانست و افزود: اگر در این زمینه نقش آفرینی درستی داشته باشیم ،می توانیم در تبیین موفقیت عملکردی بانک نیز نقش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سایه ارائه خدمت مناسب و رضایت مشتری این موفقیت ها متبلور خواهد شد افزود: در راهبردها و برنامه های بانک، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری باید مدنظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش در این همایش محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی این بانک نیز  ضمن تبیین اولویت های راهبردی حوزه مشتریان ، انتظارات این حوزه را با تأکید بر برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  و تهیه و تدوین خط مشی سالانه،روش‌های سهم از بازار انواع حساب های جاری، ارتقای کارآمدی شعب شهری، بهبود وضعیت شعب کم بازده ،فروش موفق محصولات و خدمات، بهینه سازی ترکیب منابع ،تحقق به هنگام برنامه های تعهدی بانک و راهبری اثربخش شعب اعلام کرد.

این گزارش می افزاید؛ نخستین مرحله از هم اندیشی معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی استان های بانک کشاورزی با حضور کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره،محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان وبانکداری عمومی، روسا،معاونان و کارشناسان ادارات کل بازاریابی و فروش خدمات و خدمات نوین بانکداری الکترونیک همچنین معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی مدیریت های شعب این بانک در استان ها روز شنبه13 بهمن در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.
برچسب ها: بانک کشاورزی ، مشتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: