April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۹۱۱۴
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان گفت: احتمال ریزش سنگ در محور کرج - چالوس وجود دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی  اظهار داشت: اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، از بارش شدید برف در محور کرج – چالوس حکایت دارد.

وی افزود: این بارش بیشتر محدوده آسارا تا کندوان را درگیر کرده و رانندگان باید با احتیاط بیشتری در محورهای مواصلاتی اشاره شده تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران تاکید کرد: از رانندگان این مسیر تقاضا می‌شود ضمن رعایت موارد ایمنی، برای تردد در این مسیر حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

قدمی تصریح کرد: بارش‌ها در جاده کرج - چالوس خطر سقوط سنگ و رانش زمین در این محور را افزایش داده و رانندگان نباید در محدوده‌هایی که احتمال ریزش وجود دارد، توقف کنند.

وی افزود: احتمال سقوط سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان در جاده کرج - چالوس بیشتر از سایر نقاط این جاده است و رانندگان ملزم به رعایت موارد ایمنی هستند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بارش برف ، چالوس ، کرج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: