پول‌نیوز - شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مصاحبه مدیر بازاریابی سازمان لیگ واکنش نشان داد.

صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره مشکلات حق پخش لیگ اظهاراتی داشت که با واکنش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روبرو شد.

مشت های درودگر موجب گریه فوتبال دوستان شد!/ بدهی های خود را پرداخت کنید

مصطفی رهگذر مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درخصوص مصاحبه های اخیر درودگر گفت: شایسته است مسئولین فقط در چارچوب اختیارات و وظایف خود اظهارنظر نمایند و لازم است ایشان بجای انجام مصاحبه يك طرفه نسبت به انجام درست وظایف خود در حوزه بازاریابی عمل نمایند تا بتوانند شرایط مالی بهتری برای فدراسیون، سازمان لیگ و تیمهای فوتبال مهیا نماید تا امکان پرداخت بدهی های خود نسبت به انجام درست وظایف خود در حوزه بازاریابی عمل نمایند تا بتوانند شرایط مالی بهتری برای فدراسیون، سازمان لیگ و تیمهای فوتبال مهیا نماید تا امکان پرداخت بدهی های خود را داشته باشند.

وی افزود: خوب است از آقای درودگر سوال شود زمان آماده سازی ورزشگاه آزادی برای فینال جام باشگاههای آسیا در آن برهه حساس و کوتاه که مدیران و پرسنل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه آزادی که بصورت شبانه روزی باسرپرست جديد و سابقه ٢٥ ساله عمراني و ورزشي زحمت کشیدند و با تلاش مضاعف که مورد تقدیر و تحسین مسئولین afc قرار گرفت موجب شدند تا پرچم فوتبال ایران برافراشته باشد، کجا بودند و چه کمکی در این مسیر کردند که الان دغدغه زیر سوال رفتن اقتدار و عظمت فوتبال و ورزش کشور را دارند؟ خوب است به ایشان که نگران خنده فوتبال دوستان جهان و اهالی فوتبال به موضوع تبلیغات استادیوم آزادی هستند و این اقدام را زننده تلقی می کنند، یادآوری نمایم سالهای پیش چگونه با مشت های خود بر صورت ملی پوش فوتسال کشورمان نه تنها موجب خنده بلکه موجب گریه فوتبال دوستان جهان شدند که هنوز هم در ذهن و افکار عمومی به عنوان یک حرکت زننده باقی مانده و خیلی مسائل دیگر که بیان آنها در این برهه جایز نیست.

مسئول پیگیری های ویژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پایان گفت: قابل ذکر است با عنایت به هزینه نگهداری و بازسازی بالای ورزشگاه آزادی و لزوم آمادگی خوب این استادیوم برای میزبانی دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال در لیگ ایران و آسیا و همچنین تیم ملی کشورمان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه آزادی با منابع محدود فعلی سعی نموده است با استفاده از ظرفیتهای تبلیغاتی موجود و خالی که تا به حال مورد غفلت قرار گرفته اند بدون هرگونه آسیب به روند بازاریابی و تبلیغات فعلی نهایت استفاده را ببرد تا در مسیر بهسازی این استادیوم بزرگ و قدیمی که اکنون با سرعتی بیش از گذشته در حال انجام است و تماشاگران فهیم در هر بازی شاهد تغییراتی همچون نصب گیتهای جدید الکترونیکی، پایین بردن نیمکتهای ذخیره برای دید بهتر هواداران، تجهیز و بهسازی نمازخانه ها، بوفه ها و سرویسها هستند وقفه ای بوجود نیاید ولیکن گویا متاسفانه این موضوع به مذاق دوستان خوش نیامده است. در هرصورت لازم است اینگونه موارد بدون هرگونه در نظر گرفتن منافع یکطرفه شخصی و سازمانی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد تا لطمه ای نه به تیمها و نه به هواداران عزیز وارد نگردد ضمن اینکه این شرکت به عنوان مالک استادیوم آزادی از حقوق قانونی خود کوتاه نخواهد آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: