کد خبر: ۳۰۰۸۵۶
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
0
پول‌نیوز - در آخرین روزهای برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر  و حضور چند گروه نمایشی  پر مخاطب و مورد وثوق تماشاگر، سالن هایی همچون تماشاخانه ای ایرانشهر با یک مدیریت ضعیف، خیل عظیمی از تماشاگران جشنواره را دچار سردرگمی و دلخوری کرد.

از آنجا که بخشی از تماشاگران بلیط های نمایش را از سایت های فروش دریافت و خریداری کرده اند، پس از مراجعه به سالنی همچون ایرانشهر، با در های بسته مواجه می شوند و این در صورتی است که سالن نمایش طبق محاسبه غلط و اشتباه مدیران آن مجموعه و بدون در نظر گرفتن تعداد بلیط های فروخته شده، از پیش توسط میهمانان خصوصی آن سالن که از درهای شمالی پیش تر وارد شده اند، تکمیل شده و نارضایتی مخاطبین را به همراه داشت!

سوال اینجا است که تماشاخانه ای همچون ایرانشهر می بایست تقاضای مردمی و جشنواره فجر را پاسخ دهد و یا میهمانان شخصی مدیران و مجموعه خود را تامین کند؟

متاسفانه این اولین بار نیست که از این اتفاقات در همچین مجموعه ای رخ داده است و دلیل درخواست ستاد برگزاری جشنواره برای توافق با این سالن ها نیز جای بحث دارد.

در واقع رفتار نامناسب با مخاطبین و تماشاگران،عدم پاسخ گویی شفاف مدیران تماشاخانه ایرانشهر به مخاطبین، بسته شدن در های ورودی سالن انتظار در فصل سرما، تاخیر در ساعت شروع اجرا، و ...از جمله مسایلی است که بارها در این مجموعه تکرار شده است و شاید دلیل بی رونقی نمایش های این مجموعه، ارایه خدمات نامناسب به مخاطبین تئاتر باشد.

شاید بهتر باشد شهرداری تهران مسئله فرهنگ سازی و فرهنگ شهروندی را ابتدا از داخل سیستم خود آغاز کند تا آینده تماشاخانه ایرانشهر همچون پردیس تئاتر تهران و صبا دچار رخوت و بلاتکلیفی نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: