May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - مدیر شعب بانک صادرات استان اردبیل گفت: دارندگان سپهر کارت بانک صادرات ایران برای استفاده از امکانات اقامتی و آب‌درمانی منطقه گردشگری سرعین از ٢٥ تا ٣٥ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وحید نصیری اظهار کرد: در راستای بهره‌مندی مشتریان این بانک از امکانات آب‌درمانی و اقامت در این استان با تخفیف ویژه، بانک صادرات ایران اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جامعه صنفی هتل‌داران و انجمن آب‌درمانی‌های منطقه گردشگری سرعین کرده است.

تخفیف 35 درصدی امکانات رفاهی سرعین برای مشتریان بانک صادرات

وی گفت: دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند از ٢٨ اسفندماه ٩٧ در سفر به استان اردبیل، از تخفیف ویژه برای استفاده از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری این استان در فصول مختلف سال برخوردار شوند.

نصیری خاطرنشان کرد: مذاکرات اولیه با صنوف بازاریان و سوغاتی‌فروشان شهر سرعین برای ارائه تخفیف‌های مشابه صورت گرفته که در آینده‌ نزدیک اجرایی خواهد شد. همچنین اپلیکیشنی جهت ایجاد امکان مشاهده ظرفیت، قیمت و انجام رزرواسیون از طریق وب‌سایت مجتمع‌های اقامتی، هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و آب‌درمانی‌های شهر سرعین توسط جامعه صنفی هتلداران و انجمن آب‌درمانی استان در دست طراحی است که به زودی عملیاتی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: