May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۶۴۹
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
0
رئیس بنیاد مسکن گفت: برای ساخت واحد‌های شهری تخریب شده ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان و روستایی ۴۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
پول‌نیوز - علیرضا تابش افزود: علاوه بر تسهیلات ارزان به هر واحد شهری 12 میلیون تومان و هر واحد روستایی 10 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود که پرداخت این کمک ها شروع شده و سیل زدگان با مراجعه به ستادهای بنیاد در شهرها و روستاهای آسیب دیده؛ بعد از تایید می توانند آن را دریافت کنند.

پرداخت کمک بلاعوض سیل‎زدگان آغاز شد

رئیس بنیاد مسکن با بیان این که مدت بازپرداخت وام ها 15 سال است تاکید کرد: 100 درصد اعتبار کمک های بلاعوض و تسهیلات فراهم شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. 50 درصد بودجه مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفت و دستور پرداخت تسهیلات هم در یکی دو روز آینده به استان ها و بانک ها ابلاغ خواهد شد.

تابش با اشاره به این که در 8 استان خسارت ها کلان و جدی است گفت: پیش بینی می شود که در همه استان های آسیب دیده نیاز به احداث یا تعمیر 150 هزار واحد باشد که تلاش می کنیم کار تعمیر و یا احداث واحدها تا پیش از فصل زمستان تمام شود.

رئیس بنیاد مسکن گفت: در استان های گلستان و مازندران کار احداث و تعمیر واحدها شروع شده و امروز هم کلنگ ساخت یک واحد مسکونی در آق قلا زده شد.

تابش با اشاره به تخریب 14 هزار و 200 واحد در لرستان و آسیب دیدن 21 هزار واحد دیگر در این استان گفت: بنیاد با کمک سپاه و ارتش و هلال احمر و مردم، در کار بازگشایی معابر و پاکسازی سطح روستاها و شهرها از گل و لای و توزیع غذا و امکانات و ... مشارکت دارد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بنیاد مسکن ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: