May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۹۲۰
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
0
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی لرستان دچار خسارت شدند.
پول‌نیوز - علیرضا تابش در ستاد بحران استان اظهار کرد: در استان روستاهایی که نیاز به مطالعه جدی دارند شناسایی شدند و به مهندسین مشاور و تیم‌های کارشناسی سپرده شده‌اند.

وی ادامه داد: از ۲۹۰۰ روستا در استان ۷۰۰ روستا تحت تأثیر سیل قرار گرفتند و توسط پژوهشکده سوانح طبیعی و با حضور تیم‌های مجرب در حال مطالعه هستند.

35 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی لرستان دچار خسارت شدند

تابش با تأکید بر اینکه سکونت‌گاه‌ها باید بازسازی شوند و ایمنی لازم در آن‌ها لحاظ شود، افزود: قراردادی با دانشگاه تهران داریم تا با نظارت عالی نظارت بر همه فعالیت‌های ما در لرستان را بر عهده بگیرند و با دانشکده‌های فنی و زمین‌شناسی صحبت شد و ظرف دو تا سه روز آینده هشت نفر از رؤسا و اساتید دانشگاه تهران به لرستان می‌آیند.

وی گفت: باید از ظرفیت مراجع علمی دانشگاهی برای حل مشکلات کمک بگیریم.

تابش با بیان اینکه شهرستان‌های معمولان و پل‌دختر نیازمند اقدام فوری برای مطالعه در مقطع رودخانه و شهر است تا عرض رودخانه و حریم‌ها مشخص شود، بیان کرد: دیواره ساحلی پل‌دختر آسیب‌شناسی شود که البته تا حدودی آسیب‌شناسی آن را انجام دادیم. این دیوار پاشنه نداشته و در بستر رودخانه ایجاد شده و شمع نیاز دارد که آمادگی انجام کار مطالعه و اجرای این کار را داریم.

رئیس ستاد بنیاد مسکن کشور بیان کرد: ۳۵ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و تعمیری در استان خسارت دیدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بنیاد مسکن ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: