May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - شرکت بیمه کوثر به حادثه‌‌دیدگانی که در سیل اخیر واحدهای مسکونی و منازل آنان آسیب‌ دیده است حداکثر تا یک‌میلیارد ریال خسارت براساس شرایط مندرج در قرارداد و تعهد شرکت خسارت پرداخت می‌‌کند.

مدیرعامل بیمه کوثر: پرداخت حداکثر یک‌‌ میلیارد ریال به سیل‌زدگان

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بیمه کوثر طی بازدید از مناطق سیل‌زده سراسر کشور و گفت‌‌وگو با حادثه‌دیدگان خاطرنشان‌کرد: تاکنون 3میلیارد و 91میلیون ریال خسارت به 2هزارو12پرونده در سراسر کشور پرداخت شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از تشکیل بیش از 15گروه ارزیابی خسارت خبره و حضور آنان در مناطق آسیب‌دیده خبرداد و اظهارکرد: علی‌الحساب تا سقف ۵۰میلیون ریال به زیان‌دیدگان واجد شرایط براساس شرایط مندرج در قرارداد و تعهد بیمه‌گر و همچنین پس از بازدید ارزیابان پرداخت می‌شود.

وی افزود: به منظور حداکثر مساعدت با بیمه‌شدگان، چک خسارت تعدادی از زیان‌دیدگان در محل حادثه به آنان تحویل داده شد.

مدیرعامل بیمه کوثر از برون‌سپاری کامل ارزیابی‌های خسارت و نیز فراخوان و برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران شرکت‌های ارزیاب خسارت و همچنین تعدادی از ارزیابان مستقل بیمه مرکزی  برای پشتیبانی و ارزیابی خسارت‌ها خبرداد و گفت: کارشناسی اکثر پرونده‌های تشکیل شده در استان‌های مازندران و گلستان انجام و همچنین ارزیابی خسارت در سایر استان‌های درگیر از قبیل کرمانشاه، سمنان، همدان، ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و  لرستان و خوزستان آغاز شده است.

مجید مشعلچی با تاکید براین مطلب که به‌روزرسانی پرداخت خسارت و جلوگیری از معوق شدن پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت، تصریح‌کرد: به منظور تسریع در روند رسیدگی به امور بیمه‌شدگان واحدهای پرداخت خسارت در تعدادی از نمایندگی‌های شهرهای سیل‌زده مستقر شده‌اند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: