April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۴۱۲۷
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
0
پول‌نیوز - مدیرعامل بیمه "ما" به همراه معاون فنی شرکت  و جمعی از مدیران و روسای شعب در مناطق سیل‌‌زده شمال کشور حضور یافتند تا ضمن همدردی با آسیب دیدگان ، جلسه ای در خصوص رسیدگی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده تشکیل دهند.

حضور مدیرعامل بیمه

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی وقوع سیل و به جا ماندن خسارت ناشی از این حادثه در روزهای ابتدایی سال نو ، کارشناسان بیمه "ما" در مکان های حادثه دیده  حضور داشته و فعالیت ارزیابی و کارشناسی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، جلسه کمیته رسیدگی و پرداخت خسارت زیان دیدگان و بیمه گذاران ناشی از سیل در استان مازندران با حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران این شرکت برگزار  و مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خسارت ها کارشناسی و به بیمه گذاران پرداخت شود.

در ادامه جلسه تصمیماتی در خصوص بازدید و ارزیابی خسارت های اعلام شده توسط تیم های کارشناسی سیار بیمه "ما" در شهرهایی که فاقد شعبه بیمه "ما" هستند  و یا چگونگی پرداخت خسارات وارد شده ای که تاکنون امکان بازدید از آنها  وجود نداشت اتخاذ شد.

گفتنی است در طول این سفر بیشتر کارشناسی ها و بازدیدها در شهرهای  آسیب دیده انجام و تعدادی از خسارات که پرونده آنها تکمیل شده بود توسط مدیرعامل شرکت بیمه "ما" پرداخت شد.
برچسب ها: بیمه ما ، آسیب دیدگان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: