کد خبر: ۳۰۴۱۹۲
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
0
 پول‌نیوز - به دلیل ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی فردا و پس فردا تعطیل خواهند بود. 

 با توجه به ورود سامانه فعال بارشی به استان و صدور اخطاریه‌های متعدد هواشناسی استانی و کشوری مبتنی بر احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی استان شامل میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در روزهای شنبه مورخ ۲۴/ ۱ /۹۸ و یکشنبه مورخ ۲۵/ ۹۸/۱ تعطیل خواهند بود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه بازید از خورها و مسیل‌های بندرعباس تاکید کرد: تعطیلی مدارس بندرعباس در دست بررسی است و در صورت لزوم اعلام خواهد شد. 

گفتنی است، فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان جاسک نیز کلیه مدارس در تاریخ شنبه بیست و چهارم فروردین 98 در سراسر شهرستان جاسک تعطیل اعلام کرد.

به گفته محمد رادمهر، تعطیلی یا دایر بودن واحدهای آموزشی در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین 98 متعاقبا اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی و مدیریت بحران استان و دغدغه دانش‌آموزان و اولیاء نسبت به حضور دانش‌آموزان در مدارس و تردد در مسیر آبنماها محورهای اصلی و راه های روستایی و محلات شهری، جهت رفاه بیشتر و کاستن دغدغه شهروندان و فرهنگیان و کاهش خطرات احتمالی حضور و تردد این قشر جامعه این تصمیم اتخاذ شد.

رییس مدیریت بحران جاسک گفت: امیدواریم فردا شاهد بارش رحمت الهی  و بدون خسارات با همکاری و آگاهی شهروندان باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: هرمزگان ، مدارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: