May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۶۳۴۹
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
0
پول‌نیوز - مدیر شعب بانک قوامین در شرق تهران در جریان بازدید از صندوق امانات این بانک در شعبه ی مرکزی مدیریت متبوع خود و گفت و گو با مشتریان ضمن ابراز خرسندی از اعتماد و استقبال بسیار خوب مشتریان و رضایت آنان از عملکرد صندوق امانات بانک گفت: از ابتدای تأسیس نخستین صندوق امانات بانک در شعبه ی مرکزی منطقه ی شرق تهران همواره با درخواست های مکرر مشتریان  برای گسترش صندوق امانات در نقاط مختلف شهر روبرو بوده ایم و این نشان می دهد همان طور که بانک قوامین به عنوان امین مردم ایران زمین  معرفی شده است این بانک توانسته است به عنوان مکانی مطمئن امانت دار مشتریان خود باشد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علیرضا شیخ الإسلام در توضیح سیستمهای کنترل کننده ی صندوق امانات بانک قوامین امنیت بالای این واحد را مهم ترین ویژگی آن خواند و افزود: صندوق امانات بانک قوامین یکی از مدرن ترین سیستم های ضد حریق و ضد سرقت را داراست و مجهز به ابزارهای کنترل کننده و امنیتی  پیشرفته ی الکترونیکی، سوئیچ های هوشمند و نیز احراز هویت است .

امکان استفاده مشترک از صندوق امانات بانک قوامین

مدیرکل شعب بانک قوامین تهران شرق  تصریح کرد: با وجود مراجعه ی زیاد مشتریان در ماه های پایانی سال بحمد الله توانستیم درخواست ها را پوشش دهیم ضمن این که امکان دسترسی به صندوق ها را برای تمام اعضای خانواده مشتریان و به عبارتی به صورت اشتراکی البته درصورت درخواست آنان فراهم آوردیم .

وی در توضیح سابقه ی خدمت رسانی صندوق امانات این بانک به مشتریان توضیح داد : نخستین صندوق امانات بانک در سال 1394 و در مسیر تکمیل زنجیره ی ارائه ی خدمات بهینه به مشتریان با 1456 صندوق در سه اندازه مختلف راه اندازی شد .

وی در جریان گفت و گو با مشتریان و ضمن اعلام رضایت از عملکرد صندوق امانات بانک خاطر نشان کرد : اجاره بهای این صندوق ها مطابق آخرین تعرفه ی بانک مرکزی و در چارچوب دستورالعمل های موجود است و در تمام ماه های سال پاسخگوی مراجعین است .

علیرضا شیخ الإسلام با اشاره به این که نگهداری ایمن و دور از ریسک اشیا و اسناد گران بهای شخصی همواره دغدغه ی ذهنی افراد است؛ گفت: کلیه ی متقاضیان استفاده از صندوق امانات بانک قوامین می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه در استان تهران فرم درخواست و مدارک شناسایی رسمی خود را ارائه و نسبت به اجاره ی صندوق های امانات اقدام نمایند .

وی در پایان تصریح کرد: در راستای افزایش محصولات و تکمیل زنجیره ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی و با هدف حفظ و ارتقاء اعتماد عمومی مخاطبانمان، کنترل و به روز رسانی سیستم های امنیتی و تعداد صندوق امانات بانک را متناسب با نیاز مشتریان در دستور کار قرار دادیم .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: