April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۷۵۶۲
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
0
پول‌نیوز -  فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که از بیماران و یا همراهان آن‌ها اموال شخصی شان را در بیمارستان میلاد سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "عباس کرمی": از چندی پیش ماموران در جریان سرقت‌های سریالی پول، مدارک و گوشی از بیماران و یا همراهان آن‌ها در بیمارستان میلاد قرار گرفتند که با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در بیمارستان آغاز شد.

وی گفت: تا اینکه شب گذشته متهم دوباره برای سرقت به بیمارستان مراجعه که هنگام سرقت گوشی یکی از بیماران توسط ماموران انتظامی بیمارستان شناسایی و به دفتر پلیس هدایت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، در همان لحظه اول لب به سخن گشود و به حرم ارتکابی اعتراف کرد.
فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری پایتخت، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابق بر این نیز تحت عنوان همین جرم در بیمارستان میلاد دستگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با تحقیقات اولیه پلیسی، متهم برای تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۳۷ نصر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: