April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کدام گوشی ها ارزش خرید دارند؟
کد خبر: ۳۰۹۲۸۴
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
0
گران ترین ها لزوماً بهترین ها نیستند!
خیلی راحت است که بهترین گوشی های هوشمند را بر اساس قابلیت های جدید و قیمت های سر به فلک کشیده ی آن ها لیست کنیم و سه گوشی اول لیستمان هم همان هایی باشند که همیشه گران ترین اند و همانطور که همه انتظارشان را دارند از برند های معروفی مثل سامسونگ و اپل باشند که از همین اول لازم است بهتان بگوییم که این لیست بر اساس ارزش خرید تنظیم شده و شما را شگفت زده خواهد کرد.

 به گزارش پول نیوز به نقل از خبرگزاری بیزینس اینسایدر؛ رتبه بندی و توصیه ی خریدیک تلفن همراه در این لیست براساس ارزش آن نسبت به مشخصات و ویژگی هایش است. به همین دلیل ممکن است تلفنی که پیشنهاد شده است ویژگیهای کمتری داشته باشد یا طراحی براقی نداشته باشد یا از مدل های فوق العاده نباشد، اما مطمئن باشید ارزش خرید را دارد.

5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)

در واقع، فقط به این دلیل که یک تلفن همراه از جون مرغ تا جان آدمیزاد را دارد به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید! این فقط یک گزینه برای کسانی است که ممکن است بودجه بیشتری داشته باشند. این منطق برای هر چیزی که قصد خریدش را دارید نیز وجود دارد. آیا شما همیشه از هر چیزی گرانترین مدل آن را خریداری می کنید؟ اگر پاسخ شما منفی باشد، این لیست برای شما مناسب است و اگر به این سوال پاسخ مثبت داده اید احتمالا نیازی نباشد که اساساً وقتی برای خواندن این گزارش صرف کنید!


1. BlackBerry key2
 
5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)

BlackBerry key2 به خاطر صفحه‌کلید فیزیکی اش ، محبوب‌ترین و خاص ترین گوشی هوشمند در این فهرست است. البته که در ازای این صفحه کلید بخشی از  صفحه نمایش قربانی شده است. همین نکته برای برخی از سینه چاکان بلک بری جذاب است ولی در عین حال برای همه خوشایند نخواهد بود. قیمت این محصول در بازار معادل 600دلار است.


2. Moto G7
 
5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)


موتورولا سری G از گوشی های هوشمند مورد علاقه من است. این سری در اواسط سال 2013 برای اولین منتشر شد. گئشی های همراه موتورولا در هر نسل بهتر شده است. به طور مثال Moto G6 که سال گذشته رونمایی شد، یک دستگاه فوق العاده بود که زمان استفاده از آن به طور کلی فراموش می کردید که قیمت آن 250 دلار است و نه 800 دلار!
Moto G7 جدید 300 دلاری این بار با مشخصات به روز شده، طراحی جدید و حتی برخی از ویژگی های نادر که خارج از سبک معمول گوشی های موتورولاست، رونمایی شده است که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به ارزش خرید آن معترف بوده اند.


3.  iPhone 7Plus  و  iPhone 7 
 
5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)

آیفون 7 و 7 + در حال حاضر بیش از 2 سال سن دارند، اما به ترتیب قیمتی معادل 450 و 570 دلار دارند و هنوز هم مورد توجه مخاطبان خود هستند. گوشی های اپل به طور کلی تجربه استفاده بهتری برای کاربران خود نسبت به همتایان آندرویدی اش، ارائه می دهد. این دو محصول هم از این قائده مستثنی نیستند. بر خلاف بسیاری از گوشی های آندروید، با آیفون شما همیشه می توانید آخرین به روز رسانی نرم افزار ها را مستقیما به محض انتشار آن ها دریافت کنید. آیفون 7 و 7+ ویژگی های قابل توجهی از قبیل مقاومت در برابر آب، دوربین های بزرگی که در نور کم با پردازنده های قدرتمند فعالیت می کنند این گوشی ها همچنین با سایر محصولات اپل، از جمله هدفون های بی سیم شرکت AirPods، کار می کنند. دوربین دیجیتال آیفون 7+ویژگی های خاص خود را دارد. مثلا اجازه می دهد هنگام عکسبرداری پس زمینه را تار کنید که اصطلاحا به آن بوکه می گویند. علاوه بر این، سیستم به شما اجازه می دهد تا روی افراد بزرگنمایی کنید؛ دوربین دوم آن زوم اپتیکال 2x را ارائه می دهد. بر خلاف قابلیت زوم دیجیتال موجود در دوربین های دیگر، زوم اپتیکال به شما امکان می دهد تا یک تصویر از موضوع مورد نظر خود را بدون هیچ گونه تغییر کیفیتی، ثبت کنید.


4. +HTC U12
 
5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)

این گوشی یک طراحی اسپرت و خاص دارد که برای کسانی که از رنگ های سنتی معمول گوشی ها خسته شدند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این گوشی ها سه رنگ براق خاص دارند که در نور تبدیل به رنگ های خاصی می شوند. این سری با دو دوربین جلو و عقب عملکرد عالی از خود نشان داده است. یکی از ویژگی های این گوشی ها، امضای طرح های فشرده ی HTC است که می توان از آن برای انجام کارهای مختلف مانند ایجاد برنامه ها و یا استفاده از دستیاران هوشمند مانند گوگل، آمازون و الکسا به کار گرفت. قیمت این سری HTC معادل  800 دلار است.


5. Razer phone2
 
5 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش اول)

Razer Phone 2 با قیمت 650 دلار به عنوان یک گوشی بازی به بازار عرضه شده است که صفحه ی نمایش منحصر به فرد آن قابل تقدیر است. این تلفن می تواند صفحه نمایش خود را 120 بار در ثانیه تازه کند. اکثر گوشی ها در  مقایسه، صفحه نمایش خود را تنها 60 بار در ثانیه تجدید می کنند. سرعت بالای به روز رسانی این تلفن به شما این امکان را می دهد که هر بازی را به راحتی اجرا کنید. گوشی Razer Phone 2 با نرخ به روز رسانی 120 هرتزی نه تنها باعث می شود که بازی ها خوب اجرا شوند، بلکه کل سیستم را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. در صفحه نمایش این تلفن همراه همه چیز به طرز فوق العاده ای صاف است به طوری که هرگز مشابه آن در تلفن های هوشمند دیده نشده است. در حقیقت، Razer استانداردی بالا تر از نمایشگر های گوشی ها و حتا کنسول های بازی ارائه داده است. اما این تلفن بیشتر از صفحه نمایش آن است. طراحی صنعتی چشمگیری که در مقایسه با طرح های براق و شفاف اکثر گوشی های اندروید، غافلگیر کننده است. Razer با شارژ بی سیم، مقاوم در برابر آب، ایجاد روشنایی فانتزی برای لوگوی خود را در پشت گوشی هایش در آخرین مدل ارائه شده برای این سری از دستگاه ها سنگ تمام گذاشته است. مرزهای بالا و پایین صفحه نمایش گوشی ممکن است با طراحی های معمول گوشی های جدید متفاوت باشد اما زیر این مرزها بهترین بلندگو های ممکن پنهان شده اند.



برچسب ها: گوشی هوشمند ، برترین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: