April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کدام گوشی ها ارزش خرید دارند؟
کد خبر: ۳۰۹۳۷۱
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
0
گران ترین ها لزوماً بهترین ها نیستند!
خیلی آسان است که بهترین گوشی های هوشمند را بر اساس قابلیت های جدید و قیمت های سر به فلک کشیده ی شان لیست کنیم و سه گوشی اول لیستمان هم همان هایی باشند که همیشه گران ترینند و همانطور که همه انتظارشان را دارند از برند های معروفی مثل سامسونگ و اپل باشند که از همین اول لازم است بهتان بگویم این لیست بر اساس ارزش خرید تنظیم شده و شما را شگفت زده خواهد کرد.



به گزارش پول نیوز به نقل از بیزین اینسایدر؛ رتبه بندی و توصیه ی خرید یک تلفن همراه در این لیست براساس ارزش آن نسبت به مشخصات و ویژگی هایش است. به همین دلیل ممکن است تلفنی که پیشنهاد شده است ویژگیهای کمتری داشته باشد یا طراحی براقی نداشته باشد یا از مدل های فوق العاده نباشد، اما مطمئن باشید ارزش خرید را دارد.

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

در واقع، فقط به این دلیل که یک تلفن همراه از جون مرغ تا جان آدمیزاد را دارد به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید! این فقط یک گزینه برای کسانی است که ممکن است بودجه بیشتری داشته باشند. این منطق برای هر چیزی که قصد خریدش را دارید نیز وجود دارد. آیا شما همیشه از هر چیزی گرانترین مدل آن را خریداری می کنید؟ اگر پاسخ شما منفی باشد، این لیست برای شما مناسب است و اگر به این سوال پاسخ مثبت داده اید احتمالا نیازی نباشد که اساساً وقتی برای خواندن این گزارش صرف کنید!

6. LG G7

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

LG G7 یک گوشی هوشمند عالی است که قطعا باید در لیست کوتاه شما قرار گیرد. این سری همه ی چیزی که احتمالا از یک گوشی هوشمند انتظار دارید را برآورده می کند. از قابلیت های این سری گوشی های LG می توان به عملکرد عالی دوربین و شارژ بی سیم و ضد آب بودن، یک جک هدفون و یکی از بلندترین و شفاف ترین صدایی که در یک بلندگوی گوشی هوشمند ممکن است، اشاره کرد LG، همچنین  با اضافه کردن یک تقویت کننده صوتی با کیفیت بالا، بهترین کیفیت موسیقی از طریق هدفون را در مقایسه با اکثر گوشی های دیگر برای شما به ارمغان می آورد. قیمت این سری گوشی های LG برابر 630 دلار است.

7.   iPhone8

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

آیفون 8 با همان طراحی سابق نسل آیفون 6 ساخته شده است. اما این دفعه شیشه و فلزی تصفیه شده، یک دوربین فوق العاده با عملکرد قوی و شارژ بی سیم و شارژ سریع از ویژگی های این سر گوشی های آیفون است. البته این ویژگی ها پیش از این در تلفن های اندرویدی شده اند اما در نسخه های پیشین اپل، این ویژگی ها وجود نداشت. آیفون 8 با قیمتی معادل 600 دلار در بازار وجود دارد.

8. Huawei Mate 20 Pro

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

Huawei Mate 20 Pro جدیدترین نسخه گوشی های هوشمند شرکت هوآوی دلیل روشنی ست برای اینکه چرا بسیاری از مردم در سراسر جهان طرفدار پر و پا قرص محصولات این شرکت هستند. چیزی که ما در اینجا با آن مواجهیم یک دستگاه زیبا است که بسیاری از ویژگی های آن دوست داشتنی است و قیمتی معادل990 دلار دارد.

9.  Samsung Galaxy S9

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

 Samsung Galaxy S9یک گوشی هوشمند فوق‌العاده با تقریبا  هر ویژگی زیر نور خورشید است. این گوشی دارای آخرین مشخصات، بهترین صفحه نمایش و یکی از بهترین دوربین های موجود در گوشی های هوشمند است، طراحی پر زرق و برق، شارژ بی سیم، مقاومت بالا در برابر آب، و چندین ویژگی دیگر که باعث می شود که خرید Galaxy S9 یک انتخاب هوشمندانه، قابل اعتماد و تمام و کمال باشد. پس چرا این سری در صدر این لیست قرار نگرفته است؟ گوشی‌های هوشمند دیگر ، از جمله مدل پیشرفته تر از همین سری گوشی های گلکسی یعنی Galaxy S9Plus، با سیستم‌های دو دوربینی همراه هستند. همچنین نسخه ی شخصی سازی شده ی سیستم عامل اندرویدِ سامسونگ برای همه نیست. این تلفن هوشمند 720دلار قیمت دارد.

10. iPhone 8 Plus

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش دوم)

آیفون 8 پلاس به شدت ارزش آن را دارد که برایش پول خرج کنید. اگر می خواهید یک تجربه آیفونی واقعی داشته باشید، این گوشی به درد شما می خورد. این گوشی ممکن است با همان طراحی قدیمی گوشی های شرکت اپل روی کار آمده باشد اما در آن همان چیپ هایی به کار رفته است که در آیفون X و همچنین دارای یک دوربین بزرگ دو لنزی با زوم اپتیکال اختصاصی است که لذت عکاسی را برای شما دوچندان خواهد کرد. آیفون 8پلاس، 700 دلار قیمت دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: