April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۰۳۲۵
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
0
پول‌نیوز - معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد، ازحادثه منجر به فوت سه مسافر در یک مجتمع اقامتی خبر داد.

مهدی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعاتی پیش در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گروه نجات ایستگاه شماره ۲ را به محل حادثه در خیابان عنصری مشهد اعزام شد.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل و گشودن درب یکی از اتاق های این مجتمع اقامتی با جسم بی‌جان ۳ زن که سن تقریبی آنها بین ۲۵ تا ۵۰ سال بود، مواجه شدند که با حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در محل و بررسی بالینی، فوت این سه نفر تایید شد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص چگونگی فوت این ۳ نفر با توجه به مشاهده علائم گاز گرفتگی با مونوکسید کربن، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی آغاز شده است.

گفتنی است، این افراد مسافر بوده و از یکی از شهرهای جنوبی کشور به قصد سفر از چند روز قبل به مشهد آمده بودند که این حادثه ناگوار برای آنها رقم خورده است؛ با حضور عوامل انتظامی پیکر این ۳ خانم فوت شده به پزشکی قانونی مشهد منتقل شد.
منبع: فارس
برچسب ها: مشهد ، مجتمع اقامتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: