کد خبر: ۳۱۰۳۲۶
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
0
پول‌نیوز - هواشناسی مازندران با پیش بینی مواج شدن دریای خزر در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم تیر، اعلام کرد که دریای مازندران در این روزها برای شنا کردن و فعالیت دریایی مناسب نیست .

امواج دریای خزر در این دو روز در آب های ساحلی به ۱۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر می رسد و سرعت باد نیز یک تا دو متر برثانیه نسبت به روزهای گذشته بیشتر خواهد شد.

هواشناسی مازندران در اطلاعیه پیش بینی هفتگی خود همچنین اعلام کرده است که وضعیت هوای استان از یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری و همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

دمای هوا در این روزها در مناطق غربی حداکثر به ۳۲ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی تا ۳۵ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

هوای مازندران از روز پنجشنبه هفته آینده ششم تیر با افزایش ابر دچار تغییرات می‌شود که شهروندان و مسافران در بعد از ظهر و شب شاهد افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده خواهند بود.

امروز جمعه نیز هوای مازندران از بعد از ظهر با افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده همراه می شود.

در ۲۴ ساعت گذشته هم پدیده خاص جوی در مازندران گزارش نشده و دمای هوا در گرم ترین زمان در برخی مناطق مانند ساری و گلوگاه به ۳۴ درجه سانتی گراد رسید در حالی که بلده با ۱۲ و آلاشت با ۱۵ درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق مازندران در این مدت بودند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی ، شنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: