May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۰۱۰
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
0
در چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال 98-1397، به پاس خدمات ارزنده در نظام بانکداری و اقتصادی کشور، نشان عالی مدیر سال به حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین اعطا شد .

پول‌نیوز - در چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال 98-1397، به پاس خدمات ارزنده در نظام بانکداری و اقتصادی کشور، نشان عالی مدیر سال به حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین اعطا شد و مسعود عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی به نمایندگی از بانک کارآفرین، این نشان را دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این گردهمایی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و در محل تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، جمعی از مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی و کارآفرینان برتر کشور حضور داشتند.

اعطای نشان عالی مدیر سال به مدیرعامل بانک کارآفرین

شایان ذکر است که مدل توانمندسازی مدیران در حوزه توسعه پایدار اقتصاد کشور که همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمان از سر فصل‌های کلی و جامع آن است، از شاخص‌های ارزیابی مدیران شرکت‌ها محسوب می‌شود که مستندات آن توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفته است.

اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و صادرات، اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه ارتباطات جهانی، توجه به اصلاح الگوی مصرف و رفع موانع تولید ملی از جمله مواردی بود که در این همایش در خصوص آنها بحث و بررسی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: