کد خبر: ۳۱۲۶۸۴
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
0
هیئت وزیران با پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت ملی نفت ایران از محل اندوخته سرمایه‌ای موافقت کرد.

پول‌نیوز - هیئت دولت در جلسه عصر یکشنبه (۳۰ تیرماه) به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهوری، با پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت ملی نفت ایران از محل اندوخته سرمایه‌ای تا سقف مبلغ یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال منقسم به ۱۲۸ میلیون و ۴۸۶ هزار سهم ۱۰ میلیون ریالی موافقت کرد.

با افزایش سرمایه شرکت ملی نفت موافقت شد
هیئت وزیران همچنین با هدف راهبری توسعه سواحل مکران و به منظور بهره‌برداری کامل از استعدادهای سواحل جنوب شرقی کشور، بهره‌مندی جامعه محلی و استفاده از سرمایه‌ها و فرصت‌های بین‌المللی، تشکیل شورای توسعه سواحل مکران را به تصویب رساند.

هیئت دولت در ادامه، آیین‌نامه اجرایی مربوط به تعیین فهرست و میزان عوارض کالاهایی را که مصرف آنها منجر به تولید پسماند مخرب محیط زیست می‌شود، تصویب کرد.

منابع درآمدی حاصل از این آیین‌نامه برای بازیافت پسماندهای حاصل از کالاهای مزبور (ایجاد تاسیسات منطقه‌ای تبدیل پسماند به مواد و انرژی) با اولویت مشارکت بخش غیردولتی (حداقل مشارکت بخش غیردولتی ۶۰ درصد) تخصیص داده می‌شود تا بر اساس نرخ هزینه مدیریت پسماند هزینه شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: