کد خبر: ۳۱۲۷۶۴
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
0
برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش رامضاعف نمود چراكه اگر ما هم میخواهیم مانند ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته به رشد واقعي برسيم الزاما بایستی کار کنیم و ساعات کاری مفید را در ادارات افزایش داده و به دور از هرگونه وقت کشی کار مردم رابه انجام برسانيم.

پول‌نیوز - جلسه تجزيه و تحليل عملكرد شعب موسسه اعتباري ملل بر اساس اهداف تعيين شده در سه ماهه اول سال ١٣٩٨ در روز سه شنبه بيست و پنجم تيرماه برگزار گرديد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين گردهمايي يك روزه ابتدا آقاي سيد امين جوادي مديرعامل محترم موسسه اعتباري ملل ضمن تبریک دهه کرامت باقرائت حدیثی از امام هشتم علیه السلام حاضرين در جلسه را بر حفظ اسرار، مدارا با مردم و صبر دربرابر مشكلات توصیه نمودند.

برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل

ايشان در ادامه بيان داشتند، برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش رامضاعف نمود چراكه اگر ما هم میخواهیم مانند ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته به رشد واقعي برسيم الزاما بایستی کار کنیم و ساعات کاری مفید را در ادارات افزایش داده و به دور از هرگونه وقت کشی کار مردم رابه انجام برسانيم.

مدير عامل موسسه در ادامه تاكيد كردند؛ روحیه کار و تلاش در ادارات را باید از مركزآغاز وسپس به درون مناطق و حوزه ها كشاند وشعب نيز با اين اتفاق قطعا به تلاش بيشتر وادار خواهندشد وبراي رسيدن به اهداف موسسه، كوشش خواهندكرد.

ما جوان گرایی را در موسسه آغاز كرده ايم تا از اين پتانسیل كه سرشار از انرژي جواني وانگيزه هستند و بدنبال اثبات شايستگي هاي خود، بيشتر در پیشبرد اهداف موسسه استفاده و بهره مند بشويم، اميدوارم جواناني كه در موسسه به مسئوليت هاي جديد رسيده اندخودشان را اثبات وپاسخ اعتماد مسئولين رابا عملكردمناسب بدهند.

در ادامه جلسه قائم مقام موسسه جناب آقاي مروجي مطالبي را ضمن تجزيه وتحليل عملكردشعب به سمع ونظر حاضرين رساندندوپس از ايشان آقاي دكتر نظامي وند از اساتيد دانشگاه مطالب وتجربيات خود را درحوزه بازاريابي ومشتري مداري بيان نمودند.

در ابتداي اين جلسه نيز جناب آقای طحان معاونت امورشعب موسسه ضمن خير مقدم گزارش تجزيه و تحليل عملكرد مناطق و حوزه راارائه نمودند.

در ادامه جلسه نيز روساي هر يك از حوزهها ضمن ارايه گزارش عملكرد، به بحث و بررسي و ارايه پيشنهاد جهت تحقق اهداف تعيين شده پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: