کد خبر: ۳۱۲۹۶۳
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
0
طی سال گذشته این بانک زمینه اشتغال بیش از 1500 نفر را در منطقه فراهم کرده و با استمرار این روند می تواند پایه و اساس توسعه استان باشد.

پول‌نیوز - احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه پست بانک روستای فولادمحله گفت: این بانک با گسترش خدمات بانکی نقش زیادی در توسعه اشتغال زائی و محرومیت روستاها دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همتی برخورداری تمامی اقشار جامعه از امکانات و رفاه اقتصادی را از اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید جهت خدمت رسانی به مردم شریف روستاها همه تلاش خود را بکار گیرند

پست بانک نقش زیادی در محرومیت زدائی روستاها دارد

وی ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط پست بانک در مناطق روستائی استان افزود: طی سال گذشته این بانک زمینه اشتغال بیش از 1500 نفر را در منطقه فراهم کرده و با استمرار این روند می تواند پایه و اساس توسعه استان باشد.

همتی افتتاح باجه پست بانک در روستاها را گامی بسیار ارزشمند دانست و افزود: فعالیت روستایی  نقش مهمی در کمک به تامین رفاه روستائیان و رونق کسب و کار آنان داشته است.

همچنین سیدابوالحسن موسوی مدیرشعب پست بانک استان سمنان در این مراسم، گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد و خواستار حمایت از توسعه خدمت رسانی این بانک شد.

گفتنی است: باجه روستای فولادمحله با مساحت 115 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال با مشارکت و حمایت پست بانک استان سمنان مورد بهره برداری قرار گرفت

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: