May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۹۸۳
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
0
مدقق از صدور قبوض سبز دیجیتالی به جای قبوض کاغذی از ابتدای مهر امسال خبر داد.

پول‌نیوز - هادی مدقق مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر از صدور قبض سبز و حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور از اول مهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از همه درگاه‌های پرداخت قبوض از جمله پیامک، وب سایت و اپلیکیشن قابل نصب بر موبایل استفاده خواهد شد.

قبض دیجیتال از اول مهر جایگزین قبض کاغذی می‌شود

وی با اشاره به اینکه صدور قبض الکترونیکی و پرداخت با تلفن همراه از سال‌های گذشته عملیاتی شده بود گفت: این روش خیلی فرا گیر نشد که امیدواریم فرهنگ این طرح نیز مانند دیگر فرآیند نهادینه شود.


مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد اطلاعات مشترکان و تلفن‌های همراه آنان جمع آوری شده است ادامه داد: درماه‌های گذشته قبض برق کاغذی در چند استان کشور حذف شده است.

مدقق با بیان اینکه ۳۶ میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد گفت: شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور برای دریافت و آموزش نحوه ارسال اطلاعات مستاجرین، برچسب‌هایی روی کنتور‌های برق نصب می‌شود که اطلاعات قبض در آن درج شده است.

وی با اشاره به هزینه بر بودن اجرای طرح گفت: اجرای این طرح تحولی در پی خواهد داشت که ارزش افزوده آن شامل حال همه جامعه می‌شود.

مدقق موضوع حفظ محیط زیست را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح دانست و افزود: مشترکین می‌توانند اطلاعات مربوط به قبوض برق را از سایت شرکت‌های توزیع برق دریافت کنند.

برچسب ها: قبض کاغذی ، توانیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: