کد خبر: ۳۱۳۵۱۹
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
0
به دنبال ازسرگیری ارزیابی ادواری عملکرد شعب بانک در سراسر کشور در سال جاری مدیریت شعب استان قم به عنوان میزبان تیم نظارت ستادی بانک به ارائه ی گزارش عملکرد خود پرداخت .

پول‌نیوز - نشست های ادواری ارزیابی عملکرد شعب بانک در سال جاری از سر گرفته شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به دنبال ازسرگیری ارزیابی ادواری عملکرد شعب بانک در سراسر کشور در سال جاری مدیریت شعب استان قم به عنوان میزبان تیم نظارت ستادی بانک به ارائه ی گزارش عملکرد خود پرداخت .

شروع نشست های ادواری ارزیابی عملکرد شعب بانک قوامین

بر پایه ی این گزارش مجمع استانی مدیریت شعب استان قم با ریاست دکتر ابدالی معاون طرح و برنامه ی بانک و با حضور اعضای تیم نظارت ستادی و مدیر کل شعب استان مذکور در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک تشکیل جلسه داد.

این گزارش حاکی است مجمع مذکور که پیرو بازدید دوروزه ی تیم نظارت ستادی بانک از مدیریت و شعب استان قم برگزار شد ؛ ضمن ارائه و تشریح گزارش عملکرد شعب تابعه ی مدیریت مذکور توسط علی انگشت باف مدیر کل استان قم ، در خصوص ویژگی های اقتصادی استان ، منابع و مصارف و مطالبات معوق و ارائه ی راهکارهای لازم با رویکرد تقویت نقاط قوت و قابل بهبود بحث و بررسی به عمل آمد .

شایان ذکر است در پایان این جلسه پس از پاسخگویی مدیر کل شعب استان قم به موارد مطروحه در گزارش نهایی تیم نظارت ستادی ، دکتر ابدالی در سخنانی ضمن تشکر از کلیه ی همکاران در شعب و مدیریت استان قم بر ضرورت و پیگیری مصوبات و نتایج این مجمع تا حصول نتیجه و ارائه ی گزارش نهایی تأکید کرد .

شروع نشست های ادواری ارزیابی عملکرد شعب بانک قوامین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: