معتبرترین استارتاپ‌های فینتک سال 2019؛
کد خبر: ۳۱۳۷۵۳
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
0
انگلستان با 3 استارتاپ برتر در حوزه فینتک، صدرنشین است.

به گزارش پول نیوز به نقل از بیزینس اینسایدر؛ آنچه روزگاری در جهان مالی یک نیروی اخلالگر بود ، برای بسیاری از رهبران صنعت تبدیل به یک روش استاندارد شده است و بودجه صنعت فینتک از سال 2018 به سطح جهانی جدیدی معادل 32.6 میلیارد دلار رسیده است.

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

 

امروز که فینتک به یک جریان اصلی تبدیل شده است، تمرکز باید روی ستاره های در حال ظهور در این صنعت باشد. به این منظور ، بیزینس اینسایدر؛ لیستی از برترین های این حوزه در سال 2019 ارائه داده است:

 

1. Coconut

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

 

درآمد: 1.9 میلیون پوند برابر 2.5 میلیون دلار

چه کار می کند: Coconut یک حساب جاری و بستر حسابداری بر پایه انگلستان برای مشاغل کوچک و متوسط است.

چرا در سال 2019 معروف شده است: هفته آینده، Coconut اولین سرویس اشتراک خود را با نام Grow را راه اندازی می کند که صورتحساب نامحدود و گزارش های مالیاتی تا پایان سال را با قیمت 5 پوند (6.51 دلار) در ماه به شما ارائه می دهد. این امر برای کسب و کار های کوچک و متوسط بسیار جذاب خواهد بود، که معمولاً وقت زیادی برای رسیدگی به حساب های مالیشان دارند.

 

 

2. Brex

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

درآمد: 282 میلیون دلار

چه کار می کند: Brex یک ارائه دهنده کارت اعتباری شرکت های مستقر در ایالات متحده است، که در ابتدا روی ارائه خدمات برای کسب و کار های نوپا تمرکز داشت.

چرا در سال 2019 معروف شده است: این استارتاپ در سال 2018 تنها چند ماه پس از عرضه اولین محصول خود، به عنوان یک استارتاپ تک و فوق العاده شناخته شد. اکنون، پس از دریافت تأمین اعتبار بدهی به ارزش 100 میلیون دلار، Brex می خواهد بنگاه های بزرگتری را در ارتباط با موضوع خود هدف گذاری کند و آن ها را برای یک مجموعه کاملاً جدید از مشتریان رونمایی کند که از این طریق باعث ارتقای شرکت به سطح بعدی بشوند.

 

 

3. TrueLayer

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

 

درآمد: 11.8 میلیون دلار

چه کار می کند: TrueLayer مستقر در انگلستان رابط برنامه نویسی برای شرکت های خدمات مالی است و به آن ها کمک می کند تا از مقررات جدید از جمله بانکداری باز استفاده کنند.

چرا در سال 2019 معروف است: به تازگی TrueLayer برای کمک به استفاده بیشتر از بانکداری باز با Plum (استارتاپ پس انداز پول)، همکاری کرد و برنامه نویسی خود را به آلمان هم گسترش داد، جایی که بانک ها همچنان به تلاش خود برای پیروی از PSD2 ادامه می دهند.

 

 

4. Raisin

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

 

درآمد: 178 میلیون دلار

چه می کند: فعالیت در بازار پس انداز و سرمایه گذاری آلمان

چرا در سال 2019 معروف است: Raisin پس از جمع آوری 114 میلیون دلار در ژانویه به جایگاه دست نیافتنی در این صنعت دست یافت و از آن زمان همکاری های خود را با Commerzbank (بزرگترین بانک آلمان) و ClearScore (فینتک دسترسی آزاد به امتیازات اعتباری) ایجاد کرده است. به علاوه، این استارتاپ در سال 2018 با Starling Bank که یک استارتاپ بانکداری دیجیتال برای مدیریت حساب های جاری و بالنکداری الکترونیک است، برای راه اندازی حساب های بانکی در انگلستان همکاری کرد.

 

5. Anorak

 

5 استارتاپ برتر فینتکی جهان کدامند؟

 

درآمد: 9 میلیون پوند برابر 11.7 میلیون دلار

چه کار می کند: آنوراک مستقر در انگلیس، یک استارتاپ مشاوره ای در صنعت بیمه با تخصص بر بیمه عمر است.

چرا در سال 2019 معروف شده است: این استارتاپ در اوایل سال 2019، از دل شرکت Accenture که یک شرکت خدمات حرفه‌ای چند ملیتی در زمینه استراتژی، مشاوره و فن‌آوری های دیجیتال است؛ بیرون آمد و در بازار استارتاپ های فینتکی مثل یولت و استارلینگ ارائه شد و به این ترتیب نیرو های بیشتری را جذب خود کرد.

برچسب ها: استارتاپ ، فینتک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: