کتابخانه‌ی پول نیوز؛
کد خبر: ۳۱۴۶۸۲
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
0
کمتر تلاش کنید و بیشتر موفق شوید!

پول نیوز - کتاب اصل 80-20، ما را با طرز فکری به نام اصل 80-20 یا اصل پارِتو آشنا می کند؛ با استفاده از این اصل می‌توانیم در عین کاهش میزان تلاش و انرژیمان، نتایج بهتری در تمامی جنبه های زندگی به دست آورده و بهره وری خود را افزایش دهیم.

 

اصل موفقیت 80 به 20 (راز دستیابی به موفقیت بیشتر با تلاش کمتر)

 

چیست:

طبق عقیده ریچارد کُچ، نویسنده این کتاب، فلسفه اصل 80-20 از این قرار است: برتری داشتن و ممتاز بودن در 20% از امور، بسیار بهتر از داشتن عملکردی قابل قبول در همه‌ موارد است. به عبارتی دیگر، اصل 80-20 یا همان اصل پارتو بیان می‌کند که 80 درصد نتایج به واسطه تنها 20 درصد از تلاش‌ها حاصل می‌شود. ریچارد کاچ در این اثر معروف، ضمن تاکید بر این اصل که میزان نتایج به دست آمده از صرف انرژی و تلاش همیشه یکسان نیست، سعی دارد برای مخاطب خود به سادگی تمام، روش افزایش میزان کارامدی با تلاشی کمتر را توضیح دهد.

 

 

بنابراین با به کارگیری این اصل، می‌توان با تمرکز بر روی مسائلی که اولویت بیشتری دارند، ضمن دست یابی به نتایج مطلوب تر، زندگی راضی کننده تری نیز داشته باشیم. همچنین در این کتاب، کاربرد اصل 80-20 در کسب و کار‌ها و روش استفاده از آن برای بهینه‌سازی و موفقیت هر‌چه سریع تر شرکت ها و کسب و کارها مورد موشکافی و بررسی قرار گرفته است.

 

 

این کتاب توانسته است با فروش بیش از 100 هزار جلدی خود، به افراد بیشماری کمک کند تا در جنبه های مختلف زندگی خود، پیشرفت هایی محسوس و قابل توجه ایجاد کنند.

 

 

کیست:

ریچارد کاچ نویسنده، کارآفرین و یک سرمایه‌گذار خطرپذیر است که در حوزه‌ی کارآفرینی فعالیت می کند. او تا کنون کسب و کارهای موفق زیادی از جمله فیلوفاکس (Filofax) و فن‌دوئل (Fan Duel) را راه‌اندازی کرده است. از میان بیش از 30 کتابی که تا کنون ریچارد کاچ تالیف کرده است، کتاب اصل 80-20 او معروف ترین اثر او به حساب می آید که به 35 زبان دنیا ترجمه شده است. او همچنین سابقه فعالیت در شرکت مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) که بزرگترین و مطرح ترین شرکت فعال در زمینه مشاوره علوم مدیریتی است، را دارد.

 


خوانندگان:
معلمین، مشاوران و افرادی که مسئولیت برنامه ریزی برای گروهی را دارند و کارمندان، دانشجویان و اشخاصی که به دنبال بهره وری بیشتر در کار خود هستند همچنین افراد پر مشغله‌ای که می­ خواهند در زمان صرفه جویی کنند و صاحبان کسب و کارهایی که به دنبال افزایش راندمان کسب و کار خود هستند و اگر جزو افرادی هستید که خواهان ارتقا بهره‌وری و به طبع آن، افزایش میزان رضایت از زندگی، ارتقاط سطح روابط و کیفیت زندگی هستید؛ مطالعه ی این کتاب را از دست ندهید.

 

 

مشخصات کتاب:
عنوان: اصل موفقیت 80 به 20 (راز دستیابی به موفقیت بیشتر با تلاش کمتر)
موضوع: بهره وری کار
نویسنده: ریچارد کچ
ترجمه: امیر کامکار محمد حسینی بهشتیان
تعداد صفحات: 304صفحه
ناشر: پارسیا
سال چاپ: 1397
تعداد چاپ:5
قطع: رقعی
قیمت: 29000 تومان

 

 


برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: آموزش ، معرفی کتاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: