کتابخانه‌ی پول نیوز؛
کد خبر: ۳۱۴۸۷۲
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
0
اگر می خواهید در کار تیمی موفق شوید باید اصول آن را بدانید؛ پس خواندن این کتاب را از دست ندهید.

پول نیوز - بازیکن تیمی ایدئال کتابی است که در قالب داستانی جذاب به معرفی سه ویژگی حیاتی برای موفقیت در کار تیمی پرداخته است.

 

بازیکن تیمی ایدئال

 

 

چیست:

رهبرانی که می توانند کارمندانی فروتن، پرولع، هوشمند را شناسایی، استخدام و تربیت کنند بسیار برتر از رهبرانی هستند که نمی توانند این کار را انجام دهند زیرا آنها قادرند خیلی سریع تر و به آسانی تیم های قوی تری بسازند هدف این کتاب کمک به درک این موضوع است که چگونه ترکیب این سه خصلت ساده می تواند فرایند کار تیمی را در سازمان یا در زندگیتان تسریع کند.

 

 

بازیکن تیمی ایدئال کتابی است که در قالب داستانی جذاب به معرفی سه ویژگی حیاتی برای موفقیت در کار تیمی پرداخته است. این اثر دنباله ای است بر کتاب موفق پنج دشمن کار تیمی که پیش از این درباره دلایل ناکارآمدی تیم نوشته شده و انتشارات فرا آن را با ترجمه جناب آقای فضل الله امینی منتشر کرده است. بازیکن تیمی ایدئال کتابی از مجموعه درس نامه های کاربردی مدیریت کسب و کار است که پس از کتاب نوآفرینی برای به روزرسانی دانش علاقه مندان به حوزه کسب وکار کشور به فارسی ترجمه شده است.

 

 

کیست:

پاتریک لنچونی، مدیر و بنیانگذار شرکت مشاوره مدیریت تیبل گروپ است. مشتریان شرکت او مدیران ارشد پانصد شرکت برتر فهرست مجله فورچون اند. او فردی شناخته شده در حوزه سلامت سازمان، منابع انسانی و توانمندسازی تیم های کاری در سطح بین المللی به شمار می رود. از لنچولی تاکنون ده کتاب در شمارگان میلیونی منتشر شده است. مصاحبه های او نیز در نشریات معتبری چون وال استریت ژورنال و یواس ای تودی انتشار یافته است.

 

 

خوانندگان:

نخست، دانش آموزان دبیرستان که می خواهند مهارت های مرتبط با کار تیمی خود را افزایش دهند و با ساختن تیم های مؤثر از هم افزایی ایجاد شده برای انجام دادن کارهای بزرگ تر بهره مند شوند. دوم، دانشجویانی که قصد دارند در مقام کارآفرین با فردی مؤثر در کسب و کار در سازمانها و شرکت ها مشغول به کار شوند و دریافته اند که کار تیمی رمز موفقیت در چنین عرصه ای است. سوم، مدیران و کارکنان سازمان هایی که قصد دارند با هم افزايي ناشی از کار تیمی منشا تحولی اساسی در زندگی خود با سازمانشان شوند. مطالعه دسته جمعی و گفت وگو درباره تجربیات مشترک در این بخش روش یادگیری مؤثری برای عملی سازی کار تیمی در سازمان هاست.

 

 

مشخصات کتاب:
عنوان: بازیکن تیمی ایدئال
موضوع: گروه‌های کار
نویسنده: پاتریک لنچونی
ترجمه: رضا رایان راد
تعداد صفحات:247 صفحه 
ناشر: آریانا قلم
سال چاپ: 1397
تعداد چاپ:2
قطع: رقعی
قیمت:‎42500تومان

 

 

برای دریافت نسخه خلاصه کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.

 

 

برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: آموزش ، معرفی کتاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: