May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۱۲۴
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
0
این طرح برای گروه سنی 6 تا 15 سال در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند در مدت زمان برگزاری جشنواره از 28 مرداد تا 4 شهریور با مراجعه به تمامی شعب سراسر کشور، ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) با سپرده گذاری حداقل یک میلیون ریال به میزان دو میلیون ریال (با احتساب سهم بانک) در حساب خود برخوردار شوند.

پول‌نیوز - معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه، همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبر داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جواد عطاران با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور، این بانک به عنوان حامی سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، اقدام به ارائه تسهیلات ویژه به این قشر با شرایط ویژه کرده است.

 

افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری برای کودکان و نوجوانان


وی افزود: این طرح برای گروه سنی 6 تا 15 سال در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند در مدت زمان برگزاری جشنواره از 28 مرداد تا 4 شهریور با مراجعه به تمامی شعب سراسر کشور، ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) با سپرده گذاری حداقل یک میلیون ریال به میزان دو میلیون ریال (با احتساب سهم بانک) در حساب خود برخوردار شوند.


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه تصریح کرد: این طرح، تنها برای گروه سنی 6 تا 15 سال و فقط در مدت زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ( 28 مرداد تا 4 شهریور) قابل اجراست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: