May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۱۴۸
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
0
این جشنواره به پاس نود و یکمین سال تاسیس بانک ملی ایران برگزار می شود و هر شرکت کننده تا 20 مهرماه مهلت دارد تا حداکثر پنج عکس را در هر بخش برای شرکت در جشنواره بارگذاری کند.

آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملیپول‌نیوز - ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران از امروز دوم شهریورماه در دو بخش معماری و مستند اجتماعی آغاز شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این جشنواره به پاس نود و یکمین سال تاسیس بانک ملی ایران برگزار می شود و هر شرکت کننده تا 20 مهرماه مهلت دارد تا حداکثر پنج عکس را در هر بخش برای شرکت در جشنواره بارگذاری کند.

 

جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری ، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختمان های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب و کار و مراودات پولی و بانکی به شیوه های سنتی ، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

 

در این جشنواره به نفرات اول در هر بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و 30 میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح زرین به همراه 20 میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

در هر بخش، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می شوند که به هرکدام لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

 

همچنین پس از جلسه داوری، نمایشگاهی از آثار برگزیده در موزه بانک ملی ایران برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است، ثبت نام برای شرکت در این جشنواره تنها از طریق سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir و مراجعه به منوی جشنواره ها امکان پذیر است.

 

زمان دقیق افتتاح نمایشگاه و آیین اختتامیه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اطلاعات تکمیلی درخصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس namayemelli @و کانال جشنواره در بله به نشانی https://ble.im/Namayemelli قابل دسترسی می باشد.

 

تلفن های دبیرخانه جشنواره 60993727-021 و 60992378-021
پست الکترونیکی دبیرخانه prs@bmi.ir

برچسب ها: جشنواره ، عکس ، بانک ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: