May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۲۶۹
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
0

فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

 

سردار خلیل واعظی در این باره اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف غیر قانونی 2 هزار و 500 متر از اراضی دولتی در یکی از محله های شهر بوشهر کرده و ادعای مالکیت آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی اقدام کرده است.

 

فرمانده انتظامی بوشهر با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی و احضار فرد مذکور، تحقیقات لازم در این خصوص توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شده، افزود: متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

 

سردار واعظی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده 125 میلیارد ریال است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

وی با اشاره به این که حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با آن برخورد می‌شود، تصریح کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری مردم و همه دستگاه های نظارتی الزامی است.

برچسب ها: بوشهر ، زمین خواری ، پلیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: