کد خبر: ۳۱۵۶۴۸
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
0
اگر می خواهید با تکیه بر ظرفیت های وجودی خودتان توانمند شوید، خواندن بی حد و مرز را از دست ندهید.

پول نیوز - اگر خود را به ‏درستی بشناسید، در مسیر درست زندگی قرار گیرید، خودآگاهی و توانایی‏‌هایتان را پرورش دهید و انتخاب‏‌های درستی داشته باشید، می‏‌توانید ظرفیت‏‌های بالقوه‌ی خود را با تلاش و انجام دادن درست کارها بالفعل کنید و به شکوفایی برسید.

 

مدل کسب و کار

 

چیست:

بی حدومرز سومین کتاب از یک دوره خود آموز مدیریت کسب و کار است، که پیش از این، نوآفرینی با موضوع خلاقیت و نوآوری در کسب و کار و بازیکن تیمی ایدئال با تأکید روی تیم سازی را انتشارات آریانا قلم به خوانندگان فارسی زبان عرضه کرده است.

 

نویسنده برای دستیابی به این آرمان فرمول عملیاتی به دست داده است: «ظرفیت=آگاهی+توانایی+انتخاب» بر این اساس، کتاب با شناسایی و معرفی هفده توانایی و تأکید بر این نکته که فقط با آگاهی همه جانبه از این توانایی های فردی است که دامنه انتخاب های ما گسترده تر می شود و آنگاه می توانیم به کمال ظرفیت وجودی خویش دست یابیم، راهی نوین در توانمندسازی افراد می گشاید. بی حدومرز برای نیل به این هدف از مثال های فراوان و کاربردی بهره می برد. این مثال ها خواندن کتاب را جذاب تر و مفیدتر ساخته است.

 

کیست:

جان سی. مکسول، متولد سال ۱۹۴۷ در میشیگان آمریکاست. سال ۲۰۱۴، او به انتخاب انجمن مدیریت آمریکا به عنوان رهبر کسب و کار شماره یک جهان و نیز به انتخاب مجله بیزنس اینسایدر به عنوان تأثیرگذارترین متخصص رهبری در سطح جهانی برگزیده شد. همچنین شش سال متوالی است که به انتخاب سایت متخصصان رهبری، به عنوان بهترین معلم رهبری معرفی می شود. 

 

مؤسسات آموزشی او تاکنون بیش از پنج میلیون نفر را در سطح جهان، از جمله کشورهای فقیر و درحال توسعه، آموزش رهبری داده اند. علاوه براین، کتاب های متعدد وی همچون ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری، پرورش رهبر درون و ۲۱ صفت بایسته رهبر نزدیک به سی میلیون نسخه به فروش رفته است. مکسول همچنین یکی از ده نویسنده برتر و عضو تالار افتخارات سایت آمازون است.

 

خوانندگان:

این کتاب چهار گروه مخاطب دارد:

1. دانش آموزان ارزشمند دبیرستان اند که می خواهند با شناسایی و تقویت ظرفیت های وجودی شان آینده روشنی برای خود رقم بزنند. اینان از آن روزی که در ابتدای راه زندگی اند فرصت بیشتری در اختیار دارند تا با مطالعه بی حدومرز به کمال ظرفیت خود دست یابند برای این گروه زندگی در عبور از کنکور دانشگاه ها خلاصه نمی شود.

 

2. دانشجویان عزیزی که دریافته اند آموزش های دانشگاهی تناسبی با نیازهای بازار کار ندارد. از همین رو، این بزرگواران در تلاش اند تا با تقویت ظرفیت های بی حدومرز خود، جایگاهی در بازار کار داخلی یا جهانی بیابند. این کتاب می تواند روشنایی بخش راه ایشان باشد.

 

3. آن گرامیانی که باور دارند در میانه عمر از خودشناسی غفلت کرده اند و ظرفیت های بی حدومرز وجودشان را نشناخته اند و نتوانسته اند به آرزوهای خود جامه عمل بپوشند. این گروه می توانند با بهره گیری از آموزه‌های بی حدومرز و دو کتاب نوآفرینی نوشته آدام گرانت و بازیکن تیمی ایدئال نوشته پاتریک لنچونی گام هایی استوار در نیل به این هدف بردارند. برای آنان در دستیابی به اهدافشان آرزوی موفقیت می کنیم.

 

4. رهبران و مدیرانی اند که باور دارند برای توسعه کسب و کار با سازمانشان بهترین رویکرد، بهینه سازی عملکرد و توانمندتر کردن کارکنان و بهره گیری از ظرفیت های بی حدومرز ایشان است. این عزیزان می توانند با اهدای کتاب به کارکنان و تشویق ایشان به مطالعه موجب تعالی کارکنان، کسب و کار و سازمان خویش شوند.

 

مشخصات کتاب:
عنوان: بی حدومرز، حصار ظرفیت‌های خود را در هم بشکنید
موضوع: خودسازی/ابراز وجود/ عملکرد
نویسنده:
جان سی مکسول
ترجمه:
رضا رایان راد / سید طاهر شریعت پناهی
تعداد صفحات:
344 صفحه
ناشر: 
آریانا قلم
قطع: رقعی
نوع جلد: نرم
سال چاپ: 1397
تعداد چاپ: 
1
قیمت: 48500تومان

 

برای دریافت صفحاتی از کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: آموزش ، کتابخانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: