May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۹۵۷
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
0

پول‌نیوز - فرمانده نیروی انتظامی گفت: این نیرو با هدف تامین امنیت و سلامت مردم به‌صورت قاطعانه با خودروهای تندوری ویژه حمل کالای قاچاق برخورد می‌کند.

 

سردار حسین اشتری که به استان بوشهر سفر کرده امروز در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا تاکنون تعداد زیادی از این خودروها شناسایی و با آنان برخورد شده و توصیه می‌شود رانندگان چنین خودروهایی رعایت حال مردم را داشته باشند.

 

وی بیان کرد: این خودروها به غیر از اینکه کالای قاچاق حمل می‌کنند باعث خطراتی در جاده‌ها می‌شوند و تصادفاتی که رخ می‌دهد بخش عمده‌ای از آن ناشی از فعالیت خودروهای تندرو شوتی حامل کالاهای قاچاق است. نیروی انتظامی هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا آسیب‌های ناشی از آنها به مردم به حداقل برسد.

 

فرمانده نیروی انتظامی یادآورشد: چند سال گذشته ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا افزایش و به همین میزان کشفیات آن نیز افزایش یافته است. این چند سال شمار زیادی از باندها و شبکه‌های قاچاق موادمخدر در دریا شناسایی و با آنها برخورد شده و سعی می‌شود با هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط مبارزه قوی‌تری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا انجام شود.

منبع: ایلنا
برچسب ها: نیروی انتظامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: