کد خبر: ۳۱۶۴۱۳
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
0
آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشور در آخرین رقابت‌های جام جهانی که در برزیل برگزار شد با درخشش در میان رقبا توانست دومین سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو را به نام خود ثبت کند.

پول‌نیوز - کاروان تیم ملّی تیراندازی که با حمایت بانک رفاه برای کسب دومین سهمیه بازی های المپیک2020 توکیو به رقابت‌های جام جهانی برزیل اعزام شده بود، با کسب یک سهمیه المپیک به میهن بازگشت.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آرمینا صادقیان تیرانداز شایسته کشور در آخرین رقابت‌های جام جهانی که در برزیل برگزار شد با درخشش در میان رقبا توانست دومین سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو را به نام خود ثبت کند.

 

کسب دومین سهمیه المپیک توکیو با حمایت بانک رفاه


این بانوی المپیکی به همراه کاروان تیم ملّی تیراندازی بامداد 15 شهریور ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد خاک ایران شد.


در مراسم استقبال از تیم ملّی تیراندازی اعزامی به این دوره از رقابت ها که با حضور آرضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، نمایندگان بانک رفاه و دیگر مسئولان فدراسیون برگزار شد، از افتخار آفرینان تیم تیراندازی با اهدای دسته گل قدردانی شد.


گفتنی است، بانک رفاه با هدف ترویج ورزش و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، حمایت از ورزش به ویژه ورزش‌های کارگری را در سطوح ملّی و بین المللی در دستور کار خود دارد.

 

کسب دومین سهمیه المپیک توکیو با حمایت بانک رفاه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: