کتابخانه‌ی پول نیوز؛
کد خبر: ۳۱۶۷۷۸
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
0
با یک کاوش متفکرانه و جذاب همراه شوید تا بتوانید موفقیت را پیش بینی کنید.

پول نیوز - میلیون ها سال است که ما در افسانه استعدادهای ذاتی گرفتار شده ایم. این کتاب به ما می آموزد که قله های والای زندگی را لزوما نخبگان فتح نمی کنند، بلکه موفقیت ها بیشتر به کسانی تعلق دارد که شکیبایی نشان می‌دهند، طوفان‌ها را پشت سر می گذارند و دوباره تلاش می‌کنند.

 

grit+angela+duckworth

 

چیست:
این کتاب صحبت از سرسختی را به میان می آورد و دیدگاه واقعأ کاملی از آن ارائه می کند. مولف شرح می دهد که موفقیت چگونه از راه می رسد و تلاش هایی که به ما لذت و هدفمندی می دهند چگونه منجر به موفقیت می شود. این اثر خواندنی، گیرا و واقعأ ترغیب کننده است. ایده های این کتاب قدرت آن را دارند که تحصیل، مدیریت و روش زندگی خوانندگانش را دگرگون کند.

 

کیست:
آنجلا داکورث استاد روان‌شناسی دانشگاه پنسلیوانیا و برنده سال 2013 فلوشیب مک آرتور است. او روی سرسختی و سایر ویژگی‌هایی تحقیق می‌کند که موفقیت در زندگی را پیش‌بینی می‌کنند. آنجلا که قبلاً معلم ریاضی مدارس راهنمایی و دبیرستان بوده، اخیراً آزمایشگاه شخصیت را تأسیس کرده است، سازمانی غیرانتفاعی که مأموریت آن عبارت است از پیشبرد علمی و عملی توسعه شخصیت در کودکان.

 

خوانندگان:
مخاطبان این کتاب، همه کسانی هستند که سال هاست به دنبال کشف راز موفقیتند و در افسانه ی نخبگی و استعداد، متوقف شده‌اند. آن ها می آموزند که آنچه به آن ها در کسب موفقیت، یاری می‌رساند اشتیاق و استقامت است و نه استعداد. در این کتاب، یاد بگیرید چگونه از طریق سرسختی، همه تصورات غلط رایج و پیشگویی ها را به چالش بکشید و سرسختانه‌تر تلاش کنید.

 

مشخصات کتاب:
عنوان: سرسختی؛ قدرت اشتیاق و پشتکار
موضوع: روانشناسی موفقیت / پشتکار
نویسنده: آنجلا داکورث
ترجمه: سیده سمانه سیدی
تعداد صفحات:340 صفحه
ناشر: نشر نوین
سال انتشار: 1395
تعداد چاپ: اول
قیمت: 21.000 تومان

 

برای دریافت خلاصه کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: کتاب ، آموزش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: