April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۴۲۸
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
0
صابریان ادامه داد: با حضور تکنسین های اورژانس ۲ نفر بدلیل برخورد با سنگ در وضعیت وخیمی قرار داشتند که تلاش های تکنسین های اورژانس برای احیای آنها بی نتیجه ماند و این ۲ نفر بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باختند.

پول‌نیوز -  رییس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه ریزش سنگ در شهرک صنعتی فشافویه واقع در جنوب پایتخت ۲ نفر جان باختند.

 

 پیمان صابریان عصر چهارشنبه زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت ۱۳ اعلام کرد و اظهار داشت: با اعلام این حادثه در شهرک صنعتی فشافویه بلافاصله یک تیم درمانی به همراه آمبولانس از ناحیه جنوب به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: با حضور تکنسین های اورژانس ۲ نفر بدلیل برخورد با سنگ در وضعیت وخیمی قرار داشتند که تلاش های تکنسین های اورژانس برای احیای آنها بی نتیجه ماند و این ۲ نفر بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باختند.

 

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: شهرک صنعتی فشافویه در منطقه ای کوهستانی قرار دارد که روزانه بسیاری از کارگران در این شهرک مشغول کار هستند که مدیران این مکان کاری باید محیطی امن و ایمن را برای کارگران فراهم کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: جنوب تهران ، ریزش سنگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: