May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پول‌نیوز - دهه ها حضور خوشنام در بزرگ ترین بازار ابزار ایران موجب شده مجموعه ابزارمارکت به عنوان فروشنده امین و مورد اعتماد کسبه، شرکت های وارد کننده و برندهای بزرگ بازار ابزار ایران شناخته شود و نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر این بازار باشد.


این جایگاه و اعتبار در بازار فیزیکی و سنتی باعث شده مجموعه ی گسترده ایی از انواع ابزار یراق، ماشین آلات، دستگاه ها و مواد مصرفی را بدون واسطه و با بهترین قیمت به جریان تولید و صنعت کشور عزیزمان وارد کند و پلی مستحکم باشد میان بازار با صنعت و تولید ایرانی. نمایندگی رسمی برندهای معتبری چون متابو Metabo، INSIZE، Sp ژاپن ، Eight ژاپن ، Ronix، FE power tools آلمان ، Accud، Sumake تایوان ، Force تایوان ، NEK چین ، مهدوی ایران و چندین و چند برند معتبر دیگر نشان از اعتماد شرکت های بزرگ تولید کننده و وارد کننده به مجموعه ابزارمارکت است.

 

دهه ها حضور خوشنام در بزرگ ترین بازار ابزار ایران

 

ابزارمارکت به دلیل همکاری تنگاتنگ با شرکت های تولیدی و صنعتی بزرگ کشور شرایطی را فراهم آورده تا کلیه فعالیت های اقتصادی و معاملات این مجموعه زیر چتر قانون و با فاکتور رسمی از سازمان مالیاتی کشور انجام شود تا شرکت ها و کارخانه جات بتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان از اینکه ابزارآلات و مواد مصرفی مورد نیاز خود را از مبادی کاملا قانونی و با ضمانت اصالت تهیه و استفاده می کنند و اطمینان دارند مالیات کلیه معاملات خود را پرداخت کرده اند تا همراه با تولید با کیفیت ایرانی به رشد اقتصادی نیز کمک کرده اند.

 

دهه ها حضور خوشنام در بزرگ ترین بازار ابزار ایران

 

ابزارمارکت علاوه بر ارتباط نزدیک با قلب صنعت این سرزمین امکانی را فراهم آورده تا استاد صنعت گری که در کارگاه خود یا مصرف کننده خانگی که در دورترین روستاهای این کشور عزیز نیاز به ابزار کار دارند از امکان خرید ابزار با کیفیت، بدون واسطه و با قیمت پایتخت را داشته باشند. که از ابتدا، این یکی از نکات مورد توجه مجموعه ابزارمارکت بوده و بر اساس همین اعتقاد اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی فروش اینترنتی ابزار را با گروهی متخصص و کاردان راه اندازی کرده است تا امکان خرید آنلاین و پرداخت اینترنتی را از هر گوشه ی این کشور پهناور امکان پذیر سازد و با ارسال رایگان و فوری از طریق پست جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت ابزار کار هر ایرانی را به دست توانگر او برساند.

به دلیل همکاری با شرکت های تولیدی و صنعتی، ابزارمارکت مجموعه ی گسترده ایی از انواع تجهیزات و ابزارهای اندازه گیری دقیق با تنوع برند مناسب از بهترین برند ابزارهای اندازه گیری دقیق مانند میتوتویو و برندهای با کیفیت چینی مانند اینسایز و آکاد را گرد هم آورده تا نیاز کارخانه جات تولیدی و آزمایشگاه های صنعتی را به طور کامل برآورده سازد. از ساده ترین ابزار های اندازه گیری دقیق مانند انواع کولیس تا پیشرفته ترین تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی مانند میکروسکوپ های اندازه گیری،  انواع سختی سنج ها، دوربین های بازرسی و... برای ارایه به صنعت و کارخانه جات تولیدی در فروشگاه آنلاین ابزارمارکت فراهم آمده و با برترین برندها و با بهترین قیمت در اختیار صنعت و تولید قرار داده است. ابزارمارکت به طور رسمی نماینده فروش برند اینسایز و آکاد می باشد که هر دوی آنها برندهایی کاملا قابل اعتماد و هم تراز با برندهای ژاپنی و مطرح دنیا هستند که در حال حاظر با توجه به قیمت بسیار بالای محصولات ژاپنی معروف، این دو برند و خصوصا اینسایز قابل اعتماد ترین برندهای بازار ابزارهای اندازه گیری دقیق هستند.

ابزارمارکت قطعا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و خانگی است که از سال 1387 در بازاربزرگ ابزار ایران، حسن آباد تهران شروع به فعالیت کرده و تاکنون با قدرت و پیشرفت فوق العاده ایی به کار خود ادامه داده است به طوری که هرروزه صدها سفارش خرید ابزار از سراسر ایران پهناور به صورت آنلاین دریافت میکند و بلافاصله محصولات خریداری شده مشتریان خود را از طریق پست یا باربری به سراسر کشور به صورت رایگان ارسال میکند.

اگر در منزل برای نصب تابلو نقاشی مورد علاقه تان نیاز به چکش دارید یا در کارخانه نیاز به پیچیده ترین ابزارهای اندازه گیری دقیق یا انواع ابزارهای مصرفی مانند صفحه سنگ و مته و ... دارید میتوانید براحتی وارد سایت www.abzarmarket.com شده و با صرف کمترین وقت و هزینه با بهترین قیمت ابزار کار خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و در محل کار تحویل بگیرید.

در تمام ساعات روز و تمام روزهای سال در هر لحظه که تصمیم به انجام کاری بگیرید و نیاز به ابزار کار داشته باشید ابزارمارکت کنار شما خواهد بود و ابزار مورد نیاز شما را بلافاصله با مطمئن ترین راه ها برای شما فراهم خواهد کرد.


دهه ها حضور خوشنام در بزرگ ترین بازار ابزار ایران

برچسب ها: ابزار مارکت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: