مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس:
کد خبر: ۳۱۸۱۷۰
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
0
امسال 81 درصد از نیروهای جذب شده در پالایشگاه، بومی استان بوده‌اند و این موضوع که سه هزار نفر غیربومی در این پالایشگاه جذب شده اند، صحیح نیست.

پول نیوز - مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس خبرداد: 65 درصد نیروهای شاغل در پالایشگاه میعنات گازی ستاره خلیج فارس بومی استان هرمزگان هستند.

 

به گزارش گروه انرژی پول نیوز، محمدعلی دادور در واکنش به آمارهای غلطی که برخی افراد مبنی بر بکارگیری نیروهای غیربومی در این پالایشگاه مطرح می کنند، تصریح کرد: امسال 81 درصد از نیروهای جذب شده در پالایشگاه، بومی استان بوده‌اند و این موضوع که سه هزار نفر غیربومی در این پالایشگاه جذب شده اند، صحیح نیست.

 

65 درصد کارکنان پالایشگاه ستاره خلیج فارس بومی هستند

دادور در تشریح آزمون‌های برگزار شده درباره جذب نیرو گفت: سال 1392 آزمونی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد که 41 درصد از افراد بومی استخدام شدند اما پارسال جهت تامین نیروی انسانی در شرکت پیمانکاری اویکو از نماینده‌ مسئولان استانی دعوت کردیم تا بر این مساله نظارت داشته باشد و این شرکت از 200 نفری که نیاز داشت 150 نفر را از نیروهای بومی استان جذب کرد.

 

وی ادامه داد: امسال جذب نیرو نداشته ایم و تنها قرارداد کارکنانی که از سال 93 در شرکت اویکو مشغول فعالیت بودند را تغییر دادیم.

 

مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس با بیان اینکه 55 درصد نیروهای بومی در قسمت عملیات مشغول به کار هستند، تاکید کرد: 80 درصد نیروهای غیربومی تحصیلات عالیه دارند و 70 درصد کارکنان بومی دیپلم و زیردیپلم هستند.

 

دادور افزود: 99.5 درصد کارکنان این پالایشگاه مقیم هرمزگان هستند و مدیر پروازی غیر از خودم در این مجموعه حضور ندارد.

 

وی تاکید کرد: نه تنها شهرک سازی نکرده ایم بلکه برای پیشگیری از پیامدهای اجتماعی آن و کمک به رونق صنعت ساختمان سازی هرمزگان، با ارائه تسهیلات کارکنان را ترغیب کرده ایم که غیربومی‌ها در دل جامعه ی محلی ساکن شوند و بومی ها نیز پیوندشان با جامعه قطع نشود.

 

مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیح فارس گفت: اگر چه برخی از شرکت های پیمانکاری پس از خروج از پالایشگاه به دنبال حاشیه سازی بودند و با اخراج نیروها کار را برای استان سخت می کردند اما تدابیری اندیشیدیم که این افراد که اغلب بومی استان بودند، علی رغم عدم نیاز به جذب نیرو، استخدام شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: