کد خبر: ۳۱۸۴۷۳
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
0
برای خدمات رسانی بهتر به میلیون ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

اعزام ۲۰ گروه‌ ارزیابی خسارت سیار بیمه ایران به مسیرهای راهپیمایی اربعین پول نیوز - در مراسمی با حضور سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت، ۲۰ گروه ارزیابی و پرداخت خسارت سیار بیمه ایران، برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، امروز شنبه ۲۰ مهر رهسپار مناطق مرزی غرب و جنوب کشور و مسیر‌های منتهی به آن شدند.

 

دکتر محمد رضائی سرپرست بیمه ایران در گفتگویی در حاشیه آیین اعزام این گروه‌ها گفت: برای خدمات رسانی بهتر به میلیون ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

 

رضائی با تاکید بر اینکه در خصوص میزان پرداخت خسارت هیچ محدودیتی برای گروه های اعزامی وجود ندارد، گفت: با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرآیند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به صورت الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

 

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: زائران در صورت بروز تصادف، می‌توانند با شماره ۰۹۶۶۸ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین گروه سیار به آن‌ها معرفی شود.

برچسب ها: بیمه ایران ، اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: