May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
قائم‌مقام اتاق بازرگانی انگلیس و ایران اعلام کرد:
کد خبر: ۳۱۸۸۲۹
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
0
یک بازرگان انگلیسی عقیده دارد که به‌رغم تحریم‌های فرامرزی آمریکا، تجارت قانونی با ایران همچنان میسر و فعال است.

به گزارش پول نیوز، ریچارد دالتون ضمن محکوم کردن خسارت‌هایی که آمریکا علیه ملت ایران، صلح و ثبات در منطقه و پیمان عدم اشاعه سلاح هسته‌ای وارد کرده گفت: تعلل اروپا برای اجرای تعهدات ذیل برجام و ناتوانی در دور زدن تحریم های فرامرزی آمریکا باعث تأسف است.
وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که آمریکایی ها درست کرده اند، همکاری‌های تجاری با ایران شدنی و مسیر تجارت قانونی باز است. ما در انگلیس نمی‌پذیریم سایر کشورها برای ما قانون تبیین کنند که با کدام کشور می‌توانیم طبق قوانینی که باید خودمان در پارلمان به تصویب برسانیم، تجارت کنیم.
سفیر سابق انگلیس در تهران از ایران خواست تا به اجرای کامل تعهداتش ذیل برجام بازگردد حتی اگر طرف های دیگر از این مهم سر باز زدند.
وی عقیده دارد به رغم آنکه این مساله غیر منطقی به نظر می رسد اما؛ شاید در این مقطع به نفع ایران باشد که تعهداتش را به طور کامل اجرا کند

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: