April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۹۴۷
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
0
عملکرد شعبه کرمانشاه در ایام اربعین حسینی، با هدف ارائه خدمت به مشتاقان و زائران کربلا تشریح شد.

پول نیوز - به منظور تکریم بیمه‌گذاران و زوار اربعین حسینی، شعبه کرمانشاه علاوه بر مشارکت فعال در گشت‌های سیار خسارت صنعت بیمه به صورت ویژه در سطح استان، اقدام به راه‌اندازی گشت‌های سیار خسارت، ویژه زوار اربعین کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بر اساس این گزارش با توجه به افزایش سهم شرکت بیمه دانا در صدور بیمه‌های اتومبیل به خصوص طرح مهر دانا، جلسه‌ای با حضور سرپرست منطقه 7، مسئولان این شعبه و فرمانده پلیس راه کرمانشاه برگزار شد.


راه‌اندازی گشت خسارت سیار، ویژه زوار اربعین توسط بیمه دانا

در این نشست در خصوص ساماندهی هرچه بهتر گشت‌های خسارت بیمه دانا، بر اجرای دقیق آن تاکید شد. فرمانده پلیس راه کرمانشاه نیز در این جلسه از تدابیر اندیشیده شده توسط دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است: شعبه کرمانشاه در روز اربعین حسینی با برپایی موکب عاشقان حسینی، از زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پذیرایی کرد.

برچسب ها: بیمه دانا ، بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: