معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند:
کد خبر: ۳۱۹۶۹۷
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
0
پول نیوز - از روز شنبه گذشته مرزها راه افتاده و با حدود ۱۴۰ کامیون عراقی از مرز شلمچه بار به عراق رفته است.
به گزارش پول نیوز، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ناآرامی های اخیر در عراق نه تنها تاثیر منفی در روند صادرات از مرز شلمچه نداشته بلکه میزان صادرات از این مرز به کشور عراق رو به افزایش است.
سید علی موسوی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری یک میلیون و ۱۲۵ هزار کیلو گرم آبزیان از مرز بین المللی شلمچه به عراق صادر شده است افزود: صادرات  آبزیان هفت میلیون دلار ارز آوری برای منطقه به همراه داشته است.
موسوی گفت: سایر اقلام صادراتی طی این مدت از مرز شلمچه شامل مصالح ساختمانی، صیفی جات، مواد غذایی، لبنیات و مواد فولادی بوده است.
وی خاطر نشان کرد: به همت صادرکنندگان و فعالان اقتصادی منطقه و کشور فعالیت صادراتی در مرز شلمچه همچنان پا برجاست.
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: مرز بین المللی شلمچه یکی از فعال ترین مرزهای تجاری کشور محسوب می شود که روزانه ۸۰۰ دستگاه کامیون شامل انواع مایحتاج کشور عراق از این مرز به کشور عراق صادر می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: