May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۱۱۵
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
0
پول نیوز - پراید امروز بعد از مدت‌ها روند افزایش قیمت را کنار گذاشته است. قیمت روز پراید در حال حاضر ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و پراید هاچ‌بک با قیمت ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا بالاخره با مشتریان راه آمده و روند افزایش قیمت را دست کم برای یک روز کنار گذاشتند.
 
امروز شاهد کاهش قیمت ناچیز در برخی محصولات این شرکت هستیم. طوری که سایپا ۱۳۱ امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
 
تیبا صندوق دار امروز بیشترین کاهش را در بین محصولات سایپا به نام خود ثبت کرد، قیمت این محصول امروز با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. با این وجود تیبا ۲ بدون تغییر سر جایش باقی مانده و در بازار با همان قیمت روز گذشته یعنی ۵۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
قیمت ساینا نیز امروز تغییری نداشت، قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. کوییک دنده‌ای هم امروز سر جایش ماند و بدون تغییر قیمت ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.
 
پراید موقتا ترمز کشید +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: