May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۲۰۴۷۷
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
0
پول نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نقش رسانه ها برای تنویر افکار عمومی و ارائه اطلاعات در حوزه های تخصصی گفت: رسانه های تخصصی همچون پول نیوز، می تواند کمک شایانی در حوزه شناخت ظرفیت های مناطق آزاد کشور باشد.

غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2019 و بازدید از غرفه گروه رسانه های پول نیوز درباره برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس گفت: خوشبختانه نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته از لحاظ کمی و کیفی شرایط و فضای پرتحرک و بهتری دارد و ما شاهد رونق خوبی در این نمایشگاه هستیم.

وی درباره تاثیر اینگونه نمایشگاه ها بر بازار سرمایه منطقه آزاد کیش عنوان کرد: در واقع علت اصلی این که اینگونه نمایشگاه ها در جزیره کیش برگزار میشود این است که این منطقه پتانسیل و ظرفیت بالایی برای ارائه بهترین خدمات را دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در سه دهه گذشته سرمایه گذاری هایی به لحاظ زیرساخت ها در این جزیره انجام شده و این یک امکان خوب برای کشور است تا از این فرصت به درستی استفاده کند.

وی درباره برنامه های اجرایی منطقه ازاد کیش در حوزه گردشگری تصریح کرد: صنعت توریسم امروزه صنعتی جذاب و مورد اعتماد و پاک در سراسر دنیا محسوب می شود و جزیره کیش به خاطر پتانسیل و ظرفیت هایی که دارد، بستری مناسب برای توسعه گردشگری در این منطقه فراهم کرده است.

مظفری ادامه داد: در حال حاضر به علت تراکم توریست در این منطقه گاها پیش می آید که امکان خدمات دهی کامل به مسافران را نداریم به همین منظور در تلاشیم زیرساخت های این منطقه را توسعه دهیم. افزایش ظرفیت فرودگاه بین المللی و افزایش فضاهای اقامتی و هتل ها از جمله اقداماتی است که برای توسعه این زیرساخت ها انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درباره نقش رسانه ها به خصوص رسانه پول نیوز در جهت کمک به حوزه گردشگری عنوان کرد: در جزیره کیش، ما نیازمند رسانه های تخصصی هستیم و به فضای رسانه ای خوب نیاز داریم و یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه اقتصادی، نیاز مالی این پروژه ها ست. معرفی ابزارهای جدید تامین مالی، فرهنگ سازی استفاده از این ابزارها، کمک به فعالان اقتصادی برای اشنایی بیشتر با ابزارها از اقداماتی است که یک رسانه تخصصی مانند پول نیوز می تواند در آن حوزه فعالیت کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: