کد خبر: ۱۹۸۸۴۰
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
0
کارشناسان می گویند تداوم این استخدام ها نشان می دهد اپل به طور مداوم در حال سرمایه گذاری در دو حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.
استخدام گسترده متخصصان واقعیت مجازی در اپل
پول‌نیوز - تیم کوک مدیر عامل اپل در ماه های اخیر علاقه زیادی به استخدام متخصصان واقعیت مجازی نشان داده و به نظر می رسد این شرکت قصد دارد محصولاتی در همین زمینه را در آینده روانه بازار کند.

به گزارش ورج، اپل در تابستان امسال دو نفر را از شرکت های Oculus VR و Magic Leap جذب کرده تا بتواند به این هدف خود جامه عمل بپوشاند.

کارشناسان می گویند تداوم این استخدام ها نشان می دهد اپل به طور مداوم در حال سرمایه گذاری در دو حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. برخی رسانه ها از جمله تایمز مالی در هفته های گذشته از استخدام صدها نفر در این دو زمینه خبر داده بودند. البته برخی از این استخدام های جدید ناشی از خرید شرکت های کوچک تر توسط اپل است.

به نظر می رسد اپل در نهایت قصد ساختن هدست های واقعیت مجازی را دارد که از این طریق خدمات واقعیت افزوده به کاربران ارائه خواهد شد.

تیم کوک قبلا هم در مصاحبه ای گفته بود به محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده علاقه بیشتری دارد تا محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی. زیرا مورد اول ارزش تجاری بیشتری دارد و با استفاده از آن می توان به طور گسترده تری با جهان تعامل کرد.
برچسب ها: اپل ، واقعیت مجازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: