May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش در گفتگو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۲۰۴۷۸
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
0
پول نیوز - عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش از اتمام 30 هزار پروژه در دست احداث تا سال 1400 خبر داد.

آخوندی عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش با حضور در نمایشگاه کیش اینوکس و بازدید از غرفه گروه رسانه های پول نیوز گفت: امسال بیش از 70 درصد بازار سرمایه از جمله صاحبان بانک، بورس و بیمه در اینوکس 2019 شرکت دارند.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای مناطق آزاد بویژه جزیره کیش این است که سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه های در دست احداث، منابع مالی کافی دارند و این ابزار در این رویداد، خیلی پررنگ دیده می شود.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد کیش افزود: از ویژگی های بارز این رویداد می توان به وجود ابزارهای مختلف برای تامین منابع مالی و شفافیت و سرعت اشاره کرد. اگر ساخت و ساز و تولید دوباره احیا شود به دنبال خود، رونق و صادرات و اشتغال را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: جزیره کیش در حال حاضر 30 هزار پروژه در دست احداث دارد که تا سال 1400 به اتمام میرسد. در این رویداد فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش و هندورابی در دو بسته پیشنهادی در اختیار عموم قرار میگیرد تا اطلاع رسانی کاملی به مردم داده شود. از سویی تلاش بر این است که با برنامه های از پیش تعیین شده در جهت توسعه این منطقه گام برداربم.

آخوندی با تاکید بر اینکه قرار است بورس بین الملل راه اندازی شود افزود: هدف اصلی ایجاد مناطق آزاد این بود که این منطقه، مرکز مالی مناطق آزاد شود و اگر این مبحث عملی شود می تواند نیازهای سرمایه گذاران را از منابع مالی به طور کامل تامین کند.
 
مصاحبه از محمد علی رفیعی
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: