May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۶۳۳
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
0
پول نیوز - یکی از شهروندان تهرانی اعلام کرد که برای خانوار ۲ نفره‌اش یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.
به گزارش پول نیوز، یکی از شهروندان تهرانی اعلام کرد که برای خانوار ۲ نفره‌اش یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.

وی گفته است که طبق پیامک واریزی که به حسابش صورت گرفته یارانه ۵ نفره یعنی ۲۰۵  هزار تومان دریافت کرده است در حالی که عائله‌اش ۲ نفره محسوب می‌شود.

این فرد عنوان کرد: که سه فرزند دارد که سال‌هاست ازدواج کرده‌اند و خودشان یارانه نقدی جداگانه دریافت می‌کنند و در حال حاضر ۲ نفر هستند اما یارانه بنزینی بیشتر از خانوار خود را دریافت کرده است.

وی می‌گوید برای یکی از همکارنش نیز که خانوار سه نفر دارد یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.
 
خانوار ۲ نفره‌ای که یارانه ۵ نفره گرفت!!

در صورت صحت چنین موضوع مسئولان باید پاسخ دهند علت این مشکل و اختلال کجاست. آیا سامانه‌ها و اطلاعات شهروندان به درستی صحت سنجی شده است؟

رضا در پیامی عنوان کرده است: «همینقدر بگم که مادر بزرگ من تحت پوشش کمیته امداد هستن و براشون واریز نشده ، ایشون خط موبایل هم به نام خودشون ندارن که توسط این سامانه ثبت نام بشن ، الان دقیقا باید چیکار کنن؟»

فرد دیگری به نام محسن سپاهان در نظری ذیل اخبار یارانه بنزینی گفته است: «در ارگان ما نیروهای رسمی همه دریافت کردن ولی ما نیروهای قراردادی و شرکتی هیچکدام دریافت نکردیم. جالبه همینجوری هم حقوق و مزایای ما یک سوم رسمی هاست.»

 هرچند این اظهارات و نظرات افراد نمی‌تواند مبنای منطقی و واقعی از عملکرد اجرای طرح معیشت و حذف سه دهک بالای درآمدی باشد اما نیاز است که مسئولان نسبت به این موضوع شفاف سازی کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: